Ducatijevih 8 novosti za (sanjsko) modelno leto 2020 -

23. 10. 2019 | Matjaž Tomažič
Deli

Ducati je svoje novosti za modelno leto 2020 predstavil skoraj 14 dni pred uradnim odprtjem salona EICMA v Milanu. Predstavitev ste si v živo lahko ogledali tudi na naši spletni strani. In da, imeli ste kaj videti.

Spletna predstavitev novosti za leto 2020 je bila pravzaprav sklepno dejanje velike globalne dilerske konference, v okviru katere je bilo z novostmi seznanjenih več kot tisoč predstavnikov Ducatijeve prodajne mreže iz skupno 71-ih držav.

Če smo bili v preteklih letih pri Ducatiju priča predstavitvam predvsem 'all rounderjev' in mestno-primestnih Scramblerjev namenjenih širokemu krogu kupcev, pa je letos stvar precej drugačna. Vsaj kar se tiče pravih novosti, so tokrat pri Ducatiju pripravili motocikle, ki jih lahko brez zadržkov uvrstimo med - sanjske.

Začnimo torej z glavno zvezdo letošnje predstavitve.

Ducati Streetfighter V4 / S

O popolnoma novem Streetfighterju V4 smo na naših straneh v preteklih tednih zapisali že veliko, zato bomo tokrat z osnovnimi informacijami bolj skopi in se bomo posvetili tistim bolj zanimivim podrobnostim.

Recept je relativno preprost. Vzameš motor z oznako Desmosedici Stradale 1.103, dodaš najnovejšo verzijo elektronike z modela Panigale V4, dodaš še široko krmilo in odstraniš oklepe. Pri tem paziš, da vse skupaj ne tehta več kot 178 kilogramov (različica S). Tako nastane 'Fight Formula', ki jo poganja serijskih 208 'konjev'. No, še pred omenjenimi tisočimi povabljenci, so si Streetfighterja ogledali še pri Akrapoviču in zanj že pripravili izpušni sistem, s katerim lahko moč motorja naraste do grozljivih 220 'konjev', ob tem pa se masa zmanjša še za dodatnih šest kilogramov.

Pri Ducatiju se seveda zavedajo, da je Streetfighter V4 milo rečeno, blazen motocikel. Zato morda ne čudi, da je prednji del oblikovan tako, da v precejšnji meri spominja na blazen izraz Joker-ja iz nam vsem dobro znanih stripov in filmov. Da vse skupaj pri hitrostih nad 250 kilometrov na uro sploh ostane na cesti in ne poleti v zrak, so dodana aerodinamična krilca, ki pri 270 kilometrih na uro ustvarjajo 28 kilogramov težnostnega potiska k asfaltu. O končni hitrosti se ni veliko govorilo, ne dvomimo pa da Streetfighter V4 leti blizu magičnih 300 kilometrov na uro. Če si seveda upate.

Ducati Panigale V4 / S

Ducati Panigale V4 se prodaja bolje kot bi si mislili. Pravzaprav je že drugo leto zapored najbolje prodajan športni motocikel na planetu. Navkljub temu dejstvu pa so pri Ducatiju v preteklih dveh letih pridno zbirali in analizirali 'feedback' lastnikov in dirkačev, ter za sezono 2020 pripravili cel niz sprememb.

Panigale V4 / S bo tako v primerjavi s prejšnjim lažji, menda tudi manj utrujajoč in seveda zmogljvejši kot predhodnik. Da so na pravi poti potrjuje tudi tovarniška štoparica, ki je pokazala, da je novi Panigale V4 še hitrejši, kot je bil stari. In kako hitro je to?

Dovolj, da je Panigale V4 v popolnoma tovarniški konfiguraciji in s cestno-homologiranim izpuhum z Michele Pirrom za krmilom, za tovarniškim Superbike motociklom na stezi Vallelunga zaostal vsega le tri sekunde.

Panigale V2

Pri Ducatiju vedo, da imajo njihovi oboževalci v svojih srcih prav posebno mesto rezervirano tudi za dvovaljni agregat, zato so se očitno odločili, da bodo dvovaljenga Panigale-a prodajali tako dolgo, dokler ga bodo kupci radi kupovali.

V sezono 2020 bo tako Panigale V2 vstopil dizajnersko popolnoma prenovljen, z novo inercijsko elektronsko platformo in novim nastavitvenimi konfiguracijami vzmetenja. Panigale V2 naj bi bil tako kljub temu, da bo zmogel še več športnosti, sedaj tudi udobnejši. Po svoje je takšna odločitev razumljiva, saj lahko verjamemo, da bodo dvovaljenga Ducatija kupovali tisti, ki se z njim nameravajo voziti predvsem po cesti in manj po stezi, saj tam že kraljuje Panigale V4. Za pogon bo skrbel dvovaljni Superquadro s prostornino 995-kubičnih centimetrov in največjo močjo 155 'konjev'.

Kar se tiče novih različic aktualnih modelov, pa so pri Ducatiju pripravili pet zanimivih novosti.

Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour

Z ozirom na to, da je meja med sodobnimi potovalnimi enduro motocikli in športnejšimi GT motocikli zelo tanka, bo po novem Multistrada na voljo tudi v različici GT. Verjetno ni potrebno posebej poudarjati da gre za z opremo do 'plafona' naloženo Multistrado, namenjeno tistim, ki želijo požirati na stotine in tisoče kilometrov.

Ducati Diavel 1260 S “Ducati Red” in 1260 ''Dark Stealth''

'Power' kruzer Diavel bo še na prej na voljo v dveh osnovnih različicah, z modelnim letom 2020 pa bo različica S dobila novo specialno barvno shemo. Gre za nov odtenek Ducatijeve rdeče barve z dodanimi belimi linijami. Izgleda privlačno. Osnovni, vendar le za odtenek manj prestižen Diavel, pa je prav tako dobil novo barvno shemo, pri kateri prevladuje črnina.

Ducati Scrambler Icon Dark

Vstopni model 800-kubičnega Scramblerja iz 'dežele zabave' Icon bo odslej na voljo tudi v različici Dark. Jasno je, da ne bo svetlejši kot standardni Icon, vseeno pa ne bo popolnoma črn.


Monster 1200 “Black on Black”

Tisti, ki spremljate zapise na naši spletni strani pa ste si o osmi Ducatijevi novosti, ki jo poganja bencinski motor (predstavili so namreč tudi tri električna kolesa), že lahko prebrali praktično vse, kar ta nova različica prinaša.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja