EICMA 2018: BMW

Zvezde BMW-jevega razstavnega prostora v Milanu so bili novi bokserski motorji in F850 GS Adventure.

12. 11. 2018

Pri BMW-ju so še naprej upravičeno ponosni na svojo floto motociklov, ki jih poganja bokserski dvovaljnik. Zastavonoše GS, RT, R in RS so dobili nov bokser, ki se lahko prvič v zgodovini pohvali z variabilnim delovanjem ventilov, ki prinaša več navora, več moči in manjšo porabo goriva. Iz prve roke lahko povemo, da so bavarski inženirji ponovno opravili odlično delo, saj smo novi motor že uspeli preizkusiti v Avstriji. Ocena – odlično.

Po letu dni od predstavitve povsem novega GS-a iz srednje kategorije, je prišel čas tudi za bolj avanturistično navdahnjeni F850 GS Adventure. Z novim motorjem bo zdaj novi Adventure še kako živahen motocikel. Bavarci obljubljajo pospešek do 100 km/h v 3,7 sekundah, končna hitrost pa naj bi znašala okroglih 200 kilometrov na uro. Rezervoar bo tradicionalno večji kot pri standardni izvedbi, s svojimi 23-litri pa bo lahko zagotovil tudi do 550 kilometrov avtonomije.

O povsem novem športniku, modelu S1000 RR smo že pisali na naši spletni strani, v Milanu pa so na dan pricurljali tudi tisti najbolj zanimivi tehnični podatki. Motor bo v standardni različici razvil 207 'konjskih' moči, masa pa bo znašala 197 kilogramov. Ni dvoma, standardi se tudi v tem razredu relativno hitro pomikajo navzgor, seveda pa je BMW že napovedal prihod različnih kitov, ki  bodo razmerje med močjo in maso premaknili v nepredstavljive sfere.

Ljubitelji skuterjev so prišli na svoj račun tudi pri Bavarcih, ki bodo s svojim novim C400 GT pomešali štrene v razredu. GT si osnovo deli z lani predstavljenim modelom X, njegovo bistvo pa se skriva v prestižu in udobju, ki ga v tem velikostnem razredu sicer ni mogoče najti.

Poleg omenjenih novosti pa je BMW predstavil tudi študije, za katere pa si mnogi želijo, da bi postale realnost. Modeloma S 1000 XR in R1200 RS bi se kmalu utegnil pridružiti konceptni model 9cento, za katerega pa se še ne ve, ali bo zamenjal priljubljenega slečenega ali pa v poloklep odetega F800, ali pa bo v salone zapeljal kot popestritev ponudbe. Kot kaže se obeta tudi širitev v razredu namenjenemu začetnikom, kmalu naj bi se tudi uradno predstavil enovaljni športnik na osnovi modelov G300.