EICMA 2019: prisilno polnjenje ostaja domena Kawasakija

Kawasaki je v Milanu predstavil šest novosti, med katerimi tri veljajo za popolnoma nove motocikle. Na ogled so tako postavili model s katerim so kot edini proizvajalec prisilno polnjenih motorjev zelo prepričljivo vstopili v razred vse zanimivejših hiper nakedov.

13. 11. 2019

Seveda, osnovo za Z H2 si je Kawasaki vzel pri modelu H2 SX, ki ga odlikuje pravljično uglajeni in prožni prisilno polnjeni štirivaljnik s prostornino 998-kubičnih centimetrov. Za tiste, ki kovčke in prtljago prevažajo v avtomobilu, je tako odslej na voljo tudi slečena različica, ki bo seveda imela značaju nakeda, prilagojeno motorno in varnostno elektroniko, ki poleg aktivnih varnostnih funkcij premore tudi 'launch control' in seveda dvosmerni quickshifter. V primerjavi z v oklep odetim H2 SX bo masa slečenega Z H2 za 17 kilogramov manjša, glavnina tega težnostnega prihranka pa gre na račun oklepov, kovčkov in podobnega. K zmanjšanju mase pripomore tudi drugačen izpušni sistem. Spremenili so geometrijo, spremenili so okvir, s krajšo zadnjo nihajko pa so poskrbeli tudi za krajoš medosno razdaljo, kar se bo seveda poznalo tudi na cesti.

Kawasaki pa je moral za leto 2020 osvežiti tudi oba slečena modela iz srednje kategorije. Oba, tako Z650 kot Z900 sta bila sicer še vedno relativno sveža motocikla, a so se pri Kawasakiju kljub temu odločili, da bosta odslej čistejša (Euro5), ter jima seveda namenili nekaj dodatnih manjših sprememb na sprednjem delu, dobila sta spremenjeno oblazinjenje sedeža, Z 650 pa bo po novem serijsko obut v Dunlopove pnevmatike. Kupci se bodo najbolj razveselili novega barvnega TFT zaslona. Ta s premerom 4,3-palcev sicer ni največji, je pa vseeno dovolj velik in pregleden, da se je na njemu našlo tudi prostor za obvestila, ki bi jih utegnil posredovati pametni telefon in celo osnovne navigacijske znake.

Nov zaslon je dobil tudi Z900, katerega pogonski sklop je bil v primerjavi z manjšim Z650 deležen manj obsežnih sprememb, saj se glavnina le teh nanaša predvsem na učinkovitejši katalizator. Po vzoru na slečeno zastavonošo Z H2 ima po novem tudi Z900 okvir obarvan v zeleno barvo. Kot kaže bodo kupci lahko izbirali med različico s 125 'konji' ter različico s 94 'konji', ki pa bo z manjšo predelavo lahko ustrezala tudi specifikacijam za kategorijo A2.

Športno potovalni Ninja 1000 SX, ki je ponekod v Evropi med desetimi najbolje prodajanimi motocikli, je za leto 2020 dobil porcijo sprememb, ki zajema novo LED razsvetljavo, osvežen TFT zaslon, dvosmerni quickshifter in tempomat. Seveda je po novem tudi čistejši, tega pa ne zaznajo samo merilni instrumenti pač pa tudi oko. Kawasaki Ninja 1000 SX ima po novem namreč popolnoma nov izpušni sistem z zgolj enim dušilcem, ki pa je v primerjavi s predhodnikom tudi lažji. Za več udobja so mu namenili prostornejši sedež. Prvi primerki naj bi se v salonih pojavili že v začetku meseca februarja.

Podobnih sprememb, kot jih je bil deležen Z650, se je nalezel tudi model Ninja 650, ki bo v letu 2020 predvsem bolj bogato opremljen. Če si mladi motoristi želijo sodoben TFT zaslon in sodobno LED razsvetljavo, bodo to prihodnje leto tudi dobili. Namesto dosedanje kombinacije digitalne in analogne 'armaturne' plošče, bo odslej pred voznikom sodoben TFT zaslon premera 10,9-centimetrov, ki bo s pomočjo aplikacije povezan s pametnim telefonom, omogočal pa bo prikazovanje različnih vrst informacij, tudi navigacijo. Mehanika ostaja enaka, torej bi morali tehnični podatki, vključno z maso, ostati nespremenjeni. Oblikovni redizajn pa se nanaša na LED razsvetljavo po vzoru modela ZX-6R, novo obliko prednje maske, boljšo vetrno zaščito in spremenjene bočne plastike. Po novem bo Ninja 650 na cesto zapeljal na gumah Dunlop Roadsport 2.

Kawasaki svojo odlično retro linijo dopolnjuje s temeljito osvežitvijo modela W800, ki bo še naprej na voljo v dveh različicah (Street in Cafe). Vzporedni 773-kubični dvovaljnik je zdaj usklajen z zahtevami standarda Euro5, a sam motor še zdaleč ni edina novost. Popolnoma nov je tudi cevni jekleni okvir, katerega cevi imajo zdaj nekoliko večji premer, zraslo pa je tudi prednje kolo (19-palcev).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri