EICMA 2019: Triumphova osvežitev retro linije in kar 2,5 litra prostornine za Rocketa

16. 11. 2019 | Matjaž Tomažič
Deli

Po tem, ko so lani poskrbeli za temeljito prenovo svojega enduro programa, je prišel čas, da so se pri Triumphu lotili tudi modelov, na katere so v preteklih letih nekoliko pozabili.

Tako je bil svežega lepotilnega tretmaja deležen model Bobber, ki je predstavnik tovarniške custom scene. Očem najbolj vidna sprememba je izpušni sistem, a tokrat je bistvo skrito v drobovju motorja. Lažja glavna gred, spremenjene balansirne osovine, nove odmične gredi in nov alternator, skupaj z izpušnim sistemom maso motocikla zmanjšujejo za 5 kilogramov, hkrati pa se motor vrti tudi za 500 vrtljajev hitreje. Vse skupaj je motociklu doprineslo dodatnih 10 'konjev' in za odtenek več motornega navora. Obstoječima voznima programoma (Road in Rain) je dodan še program sport.

Naslednik velikanskega Rocketa druge generacije, ki se je morala zaradi ekoloških razlogov pred dvema letoma posloviti, bo v novi, tretji generaciji na voljo v različicah R in GT, ki se bosta med seboj seveda razlikovali na področju nivoja opremljenosti in komponent, obema pa bo skupna osnova, ki jo v prvi vrsti predstavlja novi trivaljnik. Temu je prostornina motorja zrasla s prejšnjih 2.294-kubikov na 2.458-kubikov, krivulja moči pa zdaj svoj vrh doseže namesto pri 148 'konjih' pri spoštljivih 167 'konjih'. Še bolj impresiven je podatek o največjem navoru, ki že pri 4.000 vrtljajih doseže številko 221 Nm. Triumph Rocket 3 je torej navorski rekorder v kategoriji serijskih motociklov. Triumph Rocket 3 pa v primerjavi s predhodnikom ni samo močnejši, pač pa tudi občutno lažji. Samo motor je lažji za dobrih 18 kilogramov, na račun enojne aluminijaste nihajke in novega okvirja, pa je izgubil še dodatnih 22 kilogramov. Brez tekočin tako novi Rocket 3 tehta malenkost manj kot 300 kilogramov.

Novost v Triumphovi ponudbi predstavlja tudi limitirana serija modelov Bonnevile T100 in T120 posvečena legendarnemu Hollywoodskemu kaskaderju Budu Ekinsu, ki je sodeloval v nekaterih legendarnih motorističnih filmih ob še bolj znanemu igralcu Steve McQueenu. Medtem, ko bosta za ta dva motocikla rezervirani dve barvni grafiki, pa s tehničnega vidika ne prinašata nobenih sprememb.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"