Ekstremni enduro

13. 5. 2020 | Peter Kavčič
Deli

Toskanski specialist za enduro, trial in supermoto je pohitel s predstavitvijo prvega modela z letnico 2021. Nova Beta XTrainer je malenkostno spremenjena, med največje novosti pa pravzaprav spadajo nove grafike.

A tisto bistveno ostaja. XTrainer je mešanica med enduro in trial motociklom, vendar se bolj nagiba na enduro stran. Odlikuje ga dobra odzivnost motorja na dodajanje plina, kjer sta moč in navor lepo razporejena po celotnem območju vrtljajev. 300-kubični dvotaktni motor je nastavljen tako, da ga lahko vozi tudi začetnik, kar lepo sovpada z nezahtevnostjo v vožnji. Za mazanje so poskrbeli z avtomatskim vbrizgom olja, tako da ni treba pred vožnjo pripravljati mešanice bencina in dvotaktnega olja. Ker ima nizek sedež, ki je od tal oddaljen le 910 mm (enduro RR-modeli imajo sedež od tal dvignjen na 930 mm), je zelo primeren za vse, ki šele spoznavajo terensko vožnjo, saj lahko v trenutkih nepazljivosti ali ko ni dovolj vozniškega znanja, zanesljivo oporo najdete že, če stopite z nogama na tla. Pri Beti trdijo tudi, da je to najboljši vstopni model za vse, ki se želijo preizkusiti v ekstremnem enduru. Ob močnem in zanesljivem motorju stavijo še na nizko težo, saj tehta le 98 kilogramov. Za dober oprijem je obuta v mehke enduro gume.

Beta XTrainer 2021 bo k nam prišla v drugi polovici maja. Prvi modeli pa so po besedah specializiranega prodajalca in serviserja za enduro in trial Moto Mali iz Radovljice že razprodani, vsekakor pa bo pozneje pri njem na voljo tudi testni Xtrainer za vse, ki želijo ta edinstveni model preizkusiti na terenu. Cena za Beto XTrainer 2021 znaša 7.050 evrov.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"