Buella je večini poznan zgolj po svoji drugačnosti in dejstvu, da srce njihovih motociklov prihaja iz tovarne Harleyev. Peščica pa ga pozna tudi po inovativnih tehničnih rešitvah.
Naj spomnimo, da je Buell v svojih 26 letih prvi predstavil kar nekaj novosti, ki so jih nekajkrat posnemali tudi drugi proizvajalci, seveda zato, da bi izboljšali težišče in vozne lastnosti motociklov. Med te inovacije zagotovo sodijo izpušni sistem postavljen pod agregat, uporaba praznega prostora v okvirju kot rezervoar za gorivo, uporaba zadnje vilice kot posodo za olje, uporaba velikega zavornega diska po obodu platišča in še kaj bi našli med številnimi patenti iz Buellovih arhivov.
Tokrat pa je Buell tudi uradno predstavil novost, ki jo je v bistvu razvil že pred lani jeseni predvidenim koncem proizvodnje motociklov Buell. No, do čisto zaresnega konca proizvodnje vendarle ni prišlo, pravniški postopki pa so razlog, da je patent v lasti Harley Davidsona, a pod patent je podpisan Erik Buell.
Gre za nov koncept izpušnega sistema, ki namesto klasičnega izpušnega lonca za dušenje zvoka uporablja kar prazen prostor v zadnji nihajni vilici. Povezava med motorjem in izpuhom je izvedena z uporabo gibljive cevi, podobno kot jo imajo tudi osebni avtomobili pred katalizatorji. Pričakovali bi, da bo teža motociklov zarad te inovacije precej manjša, a je zaradi vgrajenega izpuha težja zadnja vilica. Na prvi pogled povsem nepotrebna inovacija, a prav take invoacije delajo motocikle Buell tako posebne.
MaT
Novo na Metroplay: O življenju rock zvezdnika s Slovencem, ki z legendarnimi glasbenimi skupinami nastopa po največjih odrih na svetu