F 800 R Pfeiffer replika

29. 8. 2009 | Matevž Hribar
Deli

Slečeni BMW je dobil različico, na las podobno tisti, s katero najboljši stunter na svetu počne stvari, ki imajo z običajnem motociklizmom bore malo skupnega.

Od standardnega se F 800 R Chris Pfeiffer razlikuje po Akrapovičevem izpušnem sistemu, rdeče pobarvani vzmeti zadnjega blažilnika, pokrovu sopotnikovega sedeža, belem prednjem kolesu in smernikih z LED diodami, plastične dele pa so špricnili v BMW-jevih športnih barvah. Češnja na vrhu torte za vse oboževalce norega Chrisa pa je njegov podpis na posodi za gorivo.

Vas zanima, kakšnih predelav pa je deležen Pfeifferjev motocikel za šov? Da pri ekstremnih nagibih na prednjem ali zadnjem kolesu vitalni deli ne bi ostali brez mazanja, je v motorju je kar dva litra olja več. Sekundarni verižni prenos je seveda veliko krajši (večji zadnji in manjši prednji zobnik), na križih je vpeto široko prototipno krmilo znamke Magura, isti proizvajalec pa je poskrbel še za dodatno čeljust na zadnjem kolutu, katero voznik aktivira s stiskom ročice poleg sklopke.

Delovanje prednje zavore je izboljšano z namestitvijo radialne zavorne črpalke, v napeljavo pa so vlili kakovostno zavorno tekočino Castrol SRF. Elektronika je nastavljena tako, da se motor odziva nežneje, za izvajanje trikov brez rok na krmilu pa ima posebno ročico za dvig prostega teka. Da se motor ne pregreje, se ventilator prižge pri nižji temperaturi kot običajno. Pokrov komore zračnega filtra je ojačan, sedež znamke Osenstteter posebej oblikovan, potem pa je tu še nekaj dodatnih stopalk za izvajanje posebnih trikov. Tudi tiste običajne so zamenjane z širšimi iz modela F 800 GS.

Motor je izdatno zaščiten pred udarci, posebej za Chrisa pa so v Hudem pri Ivančni Gorici izdelali kratek in lahek Akrapovičev izpušni sistem.

Matevž Hribar

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja