Honda ADV 150 (2021) - skuter, na katerega je vredno (še malo) počakati

Honda je uradno napovedala prihod novega 'adventure' skuterja. Tokrat z bistveno manjšim motorjem in za bistveno manj denarja.

Čeprav uradna napoved za zdaj razveseljuje samo ameriške skuteriste, ne dvomimo, da se bo ta skuter pojavil tudi na evropskem trgu. Velikega 750-kubičnega X-ADV-ja so evropski kupci namreč dobro sprejeli.

150-kubični ADV bi se moral na cestah pojaviti spomladi 2021. Glede na to, da je ideja stara že 4 leta, pa verjamemo, da so imeli v oddelku razvoja dovolj časa, da ta skuter v predvidenem roku tudi dejansko lansirajo.

Manjši ADV bo z vidika terenskih kapacitet nekoliko manj zmogljiv kot veliki X-ADV, vseeno pa se, sodeč po videnih fotografijah, zdi, da bo to zelo zanimiv skuter.

Poganjal ga bo hišni 149-kubični hišni vodno hlajeni enovaljnik s klasičnim variomatskim prenosom moči. Kaj točno to pomeni z vidika zmogljivosti, si boste najlažje predstavljali tisti, ki ste že vozili PCX 150, saj gre za skorajda povsem identično konfiguracijo motorja in prenosa. Enako velja za zavorni sistem, ki je spredaj podprt s sistemom ABS, zadaj pa so mu, presenetljivo za ameriški trg, namenili zavorni boben, medtem ko bi moral na evropski trg prihajati z zavornim kolutom.

A če z vidika pogona ADV 150 ne prinaša posebej veliko novega, pa to vsekakor ne velja za preostanek tega skuterja. Najprej je tu dvojni cevni okvir, ki bo ADV 150 že v osnovi ločil od preostalih skuterjev iz tega segmenta. Prav na račun okvirja (in vzmetenja) bo ADV 150 tisti skuter, ki bo med vsemi premogel največ terenskega oziroma, bolje rečeno, mehko-terenskega potenciala. Na vzmetenje so se podpisali Showini mojstri, kar pomeni, da lahko računamo na dobre cestne vozne lastnosti in tudi dovolj odzivnosti in vodljivosti na neasfaltiranih podlagah.

Če vas sprednji del spominja na model Africa Twin, to ni naključje. Vetrobran je nastavljiv v dveh stopnjah, v nosu pa se skriva sodoben LED-žaromet. Pravzaprav je vsa razsvetljava prihajajočega novinca v tehniki LED, pridih izredne modernosti pa dopolnjuje tudi osrednji informacijski zaslon, za katerega lahko zapišemo, da je za ta segment zelo sofisticiran.

S prihodom ADV 150 bo Honda še dodatno popestrila svojo sicer popolno ponudbo motociklov, namenjenih vozikom s kategorijo A1. ADV 150 se bo tako pridružil slečenima CB125R in CB125F, zabavnima MSX 125 in Monkey 125 ter četverici skuterjev Vision 110, Forza 125, SH 150 in PCX 125.

Pri Hondi navajajo, da bi se morala cena (preračunano iz ameriških dolarjev) ustaliti pri okroglih štirih tisočakih.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol