Video: Honda Gold WIng F6C

21. 11. 2013
Deli

Honda je oživila svoj nekdaj zelo priljubljen model Valkyria, katerega vrnitev je po tihem napovedala že leta 2007 s konceptom EVO6.

Marsikdo še vedno ni pozabil na nekdanji Hondin šestvaljni model Valkyrie, ki ga je pred prihodom prenovljenega Goldwinga pred več kot 10 leti poganjal takrat 1.520-kubični šestvaljnik. Nanj niso pozabili tudi pri Hondi, ki je prihod podobnega motocikla na platformi potovalnega Goldwinga, opozarjala že leta 2007 s konceptom EVO6.

Prihod naslednika je zdaj tudi uradno potrjen, njegov namen pa je zapolniti praznino med povsem novim modelom CTX1300 (predstavljen v Milanu) in ostalima različicama Goldwingov. Honda v zadnjem času precej eksperimentira s predstavljanjem novih modelov, ki so zasnovani na že obstoječih platformah, pri katerih je potrebno nekoliko spremeniti dizajn, medtem pa drage komponente ostajajo nespremenjene.

Kot pravijo pri Hondi bo novi F6C v razred zmogljivih kruzerjev pripeljal povsem nov veter, najverjetneje pa motocikel, ki tehta 341 kilogramov (70 kilogramov manj kot standardni GW) in ima 113 konjskih moči, ne bo neposreden tekmec brutalno močnima Ducati Diavel-u in Yamahi V-Max. Vsekakor pa lahko pričakujemo, da bo F6C kruzer z izjemnimi voznimi lastnosti. Prav temu je namreč Honda posvetila največ pozornosti. Z nekoliko spremenjenim okvirjem in geometrijo so dosegli skorajda povsem enakomerno razporeditev teže na sprednjem in zadnjem kolesu. Spredaj bo nameščeno tudi večje, 19-palčno kolo, spremenjen pa bo tudi sedež in nekateri drugi oblikovni detajli. Hladilniki hladilne tekočine bodo namesto spredaj nameščeni ob straneh. Honda je za ta motocikel v fazi razvoja razvila tudi 10 različnih izpušnih sistemov, zgolj zato, da bo doživetje s tem motociklom nekaj posebnega tudi za ušesa.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"