Honda Hunter Cub 125 - reduktor serijsko

Honda je v teh dneh poskrbela za prijetno presenečenje in predstavila motocikel, ki ga prej ni napovedovala - Hunter Cub 125.

1. 5. 2020

Na Evropskem trgu bi se Hunter Cub 125 utegnil imenovati tudi Trail 125, gre pa seveda za različico motocikla/mopeda Cub, ki si lasti tudi absolutni svetovni rekord v številu proizvedenih kosov - več kot 100.000.000!!

Moramo priznati, da nas Hunter Cub 125 precej spominja na Tomosov Hip Hop. No, vsaj kar se tiče osnovnih linij. Namreč, model deluje precej staromodno, je pa na njem mogoče najti tudi kakšen izrazito moderen detajl, naprimer LED razsvetljavo, digitalen števec in ABS.

Osnovo je posodil model Super Cub, bo pa kot kaže ta 'advetnure' 125-ica prikrajšana za električni zaganjač. Za vžig bo torej poskrbel stari dobri 'kick starter', prav tako bo ohranjen štiristopenjski menjalnik z avtomatsko sklopko, prisotna pa bo ena zanimiva tehnična posebnost - reduktor. S preprosto prestavitvijo jermena iz večje na manjšo jermenico, se bo prestavno razmerje občutno skrajšalo, kar pomeni, da bi moral biti Trail (oziroma Hunter Cub) tudi zmogljiv in dober plezalec.

Okvir, kljub temu, da je na nekaterih mestih nekoliko ojačan, ne bo zmogel zahtevnih enduraških podvigov, bi se pa moral motocikelček dobro znajti na makedamu in kakšni gozdni poti, saj bo imel v primerjavi s standardnim modelom za 40 milimetrov daljše hode vzmetenja.

Dodatna 'off road' konfiguracija bo končno maso tega motocikla v primerjavi s standardnim Super Cubom povečala za dobrih 10 kilogramov, a na koncu bo tehtnica kljub temu pokazala lahkotnih 120 kilogramov.

Dobra novica je tudi ta, da naj bi se motocikel prav kmalu pojavil v salonih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri