Italjet napoveduje prihod skuterja, za katerega se resno sprašujemo ali gre za skuter ali za motocikel.
Skuterji znamke Italjet so med ljubitelji teh vozil prepoznani kot najbolj futuristični predstavniki svojega razreda, hkrati pa so od ostalih vedno odstopali tudi po posameznih tehničnih detajlih.
A če smo bili v preteklosti pri Italjetu vajeni slečene podobe, rešetkastega okvirja, nihajne sprednje vilice, dvovaljnega dvotaktnega 125-kubičnega motorja in še kakšne posebnosti, pa ob najavi modela GP 500 ne moremo storiti drugega, kot ostati odprtih ust.
Razprava o tem, kje točno se skriva meja med motociklom in skuterjem, bi bila lahko gotovo zelo žolčna. Nekateri menijo, da gre za velikost koles, drugi da gre za avtomatski menjalnik, tretji imajo v mislih konstrukcijo pri kateri se motor giblje skupaj z zadnjo nihajko. In do danes so nam proizvajalci že ponudili nekaj modelov, ki so tako ali drugače izstopali od klasičnih skuterjev. Modeli z motorjem vgrajenim v okvir in verigo (ali zobatim jermenom) niso več tako zelo redki, prav tako niso redki skuterji, ki imajo pravo motociklistično vzmetenje, aluminijast okvir in podobne rešitve.
A kot kaže, pri Italjetu poleg vsega naštetega gledajo še korak dlje, saj naj bi imel njihov GP 500 namesto variomata kar klasičen šestopenjski menjalnik, USD vilice premera 47 milimetrov, centralno nameščen izpušni sistem, verižni končni prenos moči na zadnje kolo, dvojno kolutno zavoro z radialnim vpetjem ter celo aerodinamična krilca v stilu dirkalnih motociklov.
Poganjal ga bo enovaljni motor z delovno prostornino 450 kubičnih centimetrov, ki pri 8.000 vrtljajih razvije 43 'konjev' (32 kW) in 43 Nm navora pri 6.000 vrtljajih. Italjet GP 500 tehta 180 kilogramov in stoji na 15-palčnih kolesih, širina pnevmatik pa meri 120 oziroma 160 milimetrov. Izdelovali ga bodo v Italjiji, na trg pa naj bi prišel v letu 2024. No, glede na zamude pri lansiranju modelov Dragster 125 in 200 bi si želeli, da bodo tokrat v svojih napovedih vendarle nekoliko bolj natančni.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj