Končno: Aprilia bo v Milanu predstavila Caponord 1200

Po svetovnem spletu so zaokrožile fotografije potovalnega endura, kot si ga predstavljajo v Aprilii.

11. 11. 2012

Kombinacija imena Caponord s priimkom Aprilia ni nova: model ETV 1000 Caponord so pri Aprilii predstavili na prelomu tisočletja kot enega izmed motociklov, zgrajenega okrog 1000-kubičnega dvovaljnika iz Rotaxa, ki je takrat poganjal še bolj cestno orientirane modele RSV, Futura, Falco in Tuono. A zakaj njegov naslednik prihaja šele leta 2013, torej kakih pet let prepozno (če bi hoteli ujeti rast prodaje potovalnih endur)?

Zdi se, da je skupina Piaggio preveč računala na Stelvia iz hišne znamke Moto Guzzi, ki je sicer zanimiv stroj v svojem razredu, a želenih prodajnih številk vseeno ne dosega. Sumimo, da bo Stelvio sicer ostal v prodaji, a da Italijani vseeno zdaj stavijo vse karte na novega Caponorda, saj sodi v razred, ki se v teh časih poleg maksi skuterjev edini solidno prodaja. Znamka Moto Guzzi naj bi zadovoljevala potrebe starejših, resnejših motoristov, a glede na uspeh Ducatijeve Multistrade 'fotrovski' pristop pri razvoju potovalnega endura ni edini pravi ...

Tehničnih podrobnosti Aprilia zaenkrat še ni razkrila, a po fotografijah lahko ugibamo, da je dvovaljni V agregat sposojen pri 1200-kubičnem Dorsoduru, prav tako na prvi podobno izgleda iz aluminijastega ulitka in jeklenih cevi sestavljen okvir. Napovemo lahko približno 130 'konj' največje moči, serijski ABS in doplačljiv nadzor proti zdrsu zadnje gume, različne motorne programe in morda celo aktivno elektronsko nastavljivo vzmetenje.

Fotografije razkrivajo, da bo motor precej cestno naravnan - torej konkurent predvsem Ducatijevi Multistradi, Kawasakiju Versysu in novemu KTM-u 1190 Adventure. Morda kasneje pokažejo tudi bolj terensko različico (Raid?).

Mimogrede - prvo fotografijo Caponorda smo objavili že februarja.

P.S.: Poleg novega BMW-ja R 1200 GS in KTM-a 1190 Adventure/R imamo zdaj še tretji razlog za ponovitev primerjalnega testa v 2013. Se že veselimo.

Matevž Hribar