Skubic začenja 74. Daytono med najhitrejšo deseterico

14. 3. 2015
Deli

Slovenski motociklistični dirkač Boštjan Skubic bo jutrišnjo, že 74. ponovitev legendarne dirke v Daytoni začel z 10. štartnega položaja. Ljubljančan je na današnjih kvalifikacijah osvojil svoj najboljši štartni položaj v svoji 15 letni zgodovini nastopov v Daytoni.

Skubic, član moštva Inotherm Yamaha, ima tako jutri dobre možnosti, da popravi tudi svojo najboljšo uvrstitev na tej dirki. Letošnje dogajanje na Floridi zaznamuje huda vročina in za ta letni čas izredno visoke temperature, kar povzroča kar nekaj preglavic dirkačem na stezi, kakor tudi mehanikom, ki skrbijo za pripravo motociklov.

Jutrišnja dirka 200 milj Daytone bo dolga 57 krogov in zaradi vremenskih pogojev nedvomno zelo zahtevna tako za dirkače, kakor tudi za tehniko.

Ljubitelji motociklističnega dirkanja in navijači Boštjana Skubica v Sloveniji si bodo lahko neposredni prenos dirke iz Daytone ogledali na spletni strani www.fanschoice.tv.

Boštjan Skubic

" Za nami je celoten del treningov pred letošnjo dirko. Tako na prostih treningih kakor tudi na kvalifikacijah sem se na motorju počutil dobro in menim, da imamo res lepe možnosti za odličen rezultat. Pravilnik letos zahteva nekoliko drugačno pripravo pogonskih agregatov, ki imajo zaradi tega nekaj manj moči. Hitrosti na ovalu dirkališča so zato morda za kakšen kilometer ali dva nižje kot lani, ampak ravno zaradi tega je toliko bolj zahtevna priprava ostalih komponent motocikla, ki so pomebne za vodljivost motorja na notranjem delu dirkališča. Potrebno je pravilno izbrati verižne prenose, nastaviti vzmetenje in se odločiti za prave gume in gorivo. Menim, da imamo prav pri slednjih odločitvah za jutri še nekaj rezerve, seveda pa bo potrebno natančno zvaditi postanke v boksih. Danes nas z ekipo še čakajo treningi dolivanja goriva in menjave gum. Nov pravilnik, zaradi požarne varnosti, namreč prepoveduje, da bi mehaniki lahko istočasno točili gorivo in menjali gume. Ko se v motor dotaka gorivo ne sme biti nihče blizu motocikla. Takšen postopek je zagotovo bolj varen, seveda pa pomeni dodatno izgubo časa, ki ga bomo morali dirkači nato nadomestiti na stezi.

Jutri se obeta lepa dirka in veselim se štarta z vodilno skupino. V uvodnih krogih bo potrebno biti zelo previden, saj bo gneča velika. Še posebej nevaren bo prvi ovinek, kjer se počasnejši dirkači iz ozadja vedno trudijo priti naprej za vsako ceno. A dirke v Daytoni se ne dobi v uvodnih krogih, ker je preizkušnja predolga. Dirko v Daytoni lahko dobiš z dobrim ritmom, previdnostjo, razmišljanjem, hitrimi in brezhibnimi postanki v boksu in predvsem z dobro koncentracijo in vzdržljivostjo v zadnji tretjini dirke, ko drugim poidejo moči. Potrudil sem bom popraviti svoj najboljši rezultat in tiha želja je uvrstitev med pet najhitrejših.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol