Napoved: Ducati DesertX - to je legenda, ki jo bo nasledil

V prihodnjih tednih bo na naši spletni strani mogoče prebrati marsikaj o novostih, ki jih za sezono 2022 pripravlja Ducati. Do novembra bodo namreč vsake dva tedna izvedli spletno predpremiero novosti. Kot češnja na vrhu torte pa prihaja model DesertX.

Tisti, ki se spomnite ali pa ste v devetdesetih letih imeli Cagivo Elefant ali Ducati E900, boste gotovo navdušeni nad novostjo, ki bo uradno predstavljena kot zadnja.  Potem, ko je Ducati v devetdesetih za kratek čas prišel pod lastništvo Cagive, so tam Ducatijev takratni potovalni enduro za nekaj let preimenovali v Cagivo in rodila se je legenda.

Cagiva Elefant ni osvajala samo srca motoristov pač pa tudi pomembne titule na najpomembnejših dirkaških preizkušnjah. Danes so še posebej cenjene in iskane tiste, ki so obarvane v barve takratnega tobačnega sponzorja Lucky Strike. No, protitobačna revolucija se je takrat očitno že začela, saj je na motociklih takrat pisalo Lucky Explorer, kar pa se je avanturistično navdahnjenemu motociklu resnici na ljubo še bolj podalo.

Čeprav Ducati v zadnjih letih tržišče osvaja z modelom Multistrada pa pri tem motociklu težko govorimo o nasledniku Elefanta.

Situacijo bo gotovo spremenil prihajajoči DesertX, ki si bo s preostankom Ducatijeve flote pravzaprav delil samo 937-kubični motor Testastretta, ki trenutno v njihovih modelih razvija od 110 do 115 konjev. Pričakujemo lahko, da bo v modelu DesertX moči še za odtenek manj, vendar hkrati več navora in še bolj linearno razvijanje moči.

Okvir bo popolnoma nov in bo namenjen samo modelu DesertX, sprednje kolo bo merilo 21-palcev, vzmetenje pa vsaj po fotografijah sodeč ponuja zelo dolge hode in resen terenski in športnorekreativni potencial. Vprašanje o tem, ali bo tudi na tem motociklu dobavljiv nabor Ducatijevih najmodernejših tehnologij je seveda odveč. Dva okrogla LED žarometa (enako kot pri Elefantu), različni načini vožnje in vozni programi s poudarkom na offroad vožnji so že potrjeni.