Novosti 2010: Honda VFR 1200F

8. 10. 2009
Deli

Vseh ugibanj je konec! Honda je držala besedo in svetu pokazala motocikel, ki je mejnik v zgodovini motociklizma in še posebno te slavne japonske znamke. V4 ni postal MotoGP dirkalnik za na cesto, kar bi si mnogi sicer želeli, ampak športno potovalni VFR 1200F.

Informacije so počasi kapljale v javnost tja od sredine poletja pa do danes. Srce motocikla je povsem nov motor V4 zasnove z valji pod kotom 76°, s prostornino 1.237 kubičnih centimetrov, ki zmore 172, 6 'konjev' pri 10.000 vrtljajih in 129 Nm navora pri 8.750 vrtljajih. Kar 90 % vsega navora motor doseže pod 4.000 vrtljaji, kar priča o izredni elastičnosti motorja.

Sklopka je večploščna v oljni kopeli in vodena preko hidravlike, moč pa se prek šeststopenjskega menjalnika prenaša na kolo prek kardana. VFR 1200F ima tudi sklpoko proti zdrsavanju zadnjega kolesa pri pretikanju prestav navzdol, ki je v osnovi podobna tisti na CBR 1000 RR Fireblade.

Zavore so vrh Hondine ponudbe, torej najsodobnejši ABS s CBS-om, dodajanje plina pa poteka preko električnega kabla od ročice na krmilu prek računalnika do enote za vbrizg goriva. Poleg rdeče bo na voljo še srebrna barvna kombinacija. Pri Hondi so poskrbeli za vrhunsko udobje in tudi dovolj dodatne opreme, brez česar pa si danes tak potovalni motocikel že težko predstavljamo.

Vsekakor je to zdaj Hondin motocikel, na katerem so sprostili vso svojo strast, željo po tehnološki superiornosti in pokazali svoj odnos do motociklov.

V naše kraje naj bi zapeljala konec februarja, cena žal še ni znana. Vse o novi Hondi si lahko preberete na www.newvfr.com.

PEK

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja