Novosti 2011: Aprilia Tuono V4R

4. 11. 2010 | Matevž Hribar
Deli

Aprilia je poleg RSV4 Factory APRC z malim morjem elektronskih pomagal ter 1.200-kubičnega Dorsodura predstavila težko pričakovanega Tuona V4R.

Legendarni dvovaljni Tuono je tako končno dobil naslednika, zasnovanega na RSV4R. Tako ima novi Tuono seveda štirivaljni V agregat, a namesto 180 'le' 162 'konj'. S pokončnim krmilom bi šel ta motocikel verjetno več po zadnjem kot obeh kolesih, če ne bi poskrbeli za elektronskega varuha z imenom APRC (Aprilia Performance Ride Control), ki vsebuje osemstopenjsko nastavljiv protizdrsni sistem, nadzor proti (pretiranemu) dviganju prednjega kolesa, pripomoček za hitro prestavljanje brez popuščanja plina in uporabe sklopke ter program za dirkaško hiter štart.

Novi Tuono ima radialno vpete čeljusti Brembo in 320-milimetrske kolute, za 2 kg lažja (od RSV4R) aluminijasta kolesa (za 2 kg je lažji tudi izpušni sistem), nastavljive Sachsove 43-milimetrske Sachs vilice ter zadnji blažilec, krajše prve tri prestave v menjalniku in navor 110 Nm pri 9.000 vrtljajih, kar je pri za 1.000 vrtljajih manj kot pri RSV4R. Ima 17-litrski rezervoar in tehta 179 kilogramov.

Matevž Hribar

foto: Aprilia

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol