Novosti 2013: Honda CRF450R z zračnim vzmetenjem in dvojnim izpuhom

1. 6. 2012
Deli

Japonci v boj z zemljo in blatom pošiljajo novo orodje

Honda CRF450R je bila s štiritaktnim agregatom prvič predstavljena leta 2002, nato so jo leta 2009 opremili z vbrizgom goriva, za leto 2013 pa je zopet deležna nekaj zanimivih sprememb.

Ima nov aluminijast okvir (tehta 9,35 kg), zasnovan z namenom čimboljše centralizacije mase in nudenja še boljše togosti ter boljših voznih lastnosti. Opremljena je z novimi KYB zračnimi teleskopskimi vilicami (800 gramov manjša masa!) ter z novimi nihajnimi vilicami zadaj (nižje težišče).

Agregat je bil le predelan in sicer predvsem za doseganje boljših zmogljivosti v srednjem območju vrtljajev in za nudenje boljšega občutka povezave med ročico za plin in zadnjo gumo. Ima lažjo sklopko, dvojni izpušni lonec in, vsaj tako navaja tovarna, boljšo trajnost in zanesljivost. Kompresijsko razmerje so iz 12,0:1 dvignili na 12,5:1. Petstopenjski menjalnik je v celoti nov.

Nova Honda ima tudi nižje nameščene, manjše (za 50 kubičnih centimetrov) in učinkovitejše hladilnike tekočine ter za 0,6 litra večjo posodo za gorivo (zdaj 6,3 l). Obljubljajo tudi tanjši sedež in za 10 odstotkov lažje in za 5 milimetrov bolj nazaj pomaknjene stopalke. Pomožni aluminijasti okvir naj bi bil lažji za 100 gramov, nikjer pa nismo zasledili podatka, za koliko se je motocikel 'zredil' zaradi dodatnega izpušnega lonca.

Matevž Hribar
foto: Honda

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol