Predstavljamo: KTM motokros SX-F in SX 2017

14. 6. 2016 | Jaka Završan
Deli

To leto so KTM-ovi privrženci komaj čakali. Ne le, da so pri KTM-u uvedli veliko sprememb in izboljšav od 125 kubičnega motorja naprej, temveč se je v družini pojavil tudi 250 kubični dvotaktnik.

Kljub temu da 125 kubičnik že tako spada med bolj razvite modele v tej kategoriji, pri KTM-u ne poznajo premora. Sam motor je še bolj dovršen od lanskega, je lažji, bolj kompakten in proizvede še več moči.

Nove WP AER 48 vilice še naprej skrbijo za odlično zračno vzmetenje.Tehtajo manj kot lanske, prav tako pa omogočajo enostavno prilagoditev. Spremenili pa so tudi zadnji blažilnik, ki se popolno ujema z vilicami.

Nov je tudi Mikunin 38 mm TM uplinjač, ki je manj občutljiv na višinske in temperaturne spremembe. Pedalo zadnje zavore je 10 mm daljši, zavorne obloge pa so manj agresivne, kar omogoča boljši nadzor pri zaviranju. Delo pa so KTM-ovi inženirji olajšali tudi mehanikom. Zračni filter se da sedaj zamenjati zelo preprosto, brez uporabe orodja.Stopalke in menjalno ročico so naredili tako, da tudi pri upogibu nazaj ostane vzmet zaščitena.To pa onemogoča, da bi zemlja prišla v vzmet in s tem prepreči njeno blokiranje. Poleg vseh že naštetih novosti pa je KTM celotno 4-taktno linijo opremil s takoimenovanim 'traction controlom' in več mapami ki spremenijo delovanje motorja. Med mapami lahko voznik izbira kar med vožnjo, saj se stikalo nahaja na krmilu.

Jaka Završan

Foto: KTM

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"