Prvi vtis: Ducati Monster 1200 S na cestah okrog Monaka

Novi Monster po več kot dvajsetih letih ohranja status ikone. Zato ni bilo naključje, da so za prvi test povabili novinarsko smetano v Monaco, v kneževino, ki se na eni strani bohoti z bliščem in luksuzom ob in na morju ter dramatičnimi gorskimi cestami v gorah nad mestom kjer sicer poteka zloglasni reli Monte Carlo.

Prvi vtis: Ducati Monster 1200 S na cestah okrog Monaka (foto: Milagro, Ductati) Milagro, Ductati
5. 12. 2016

Podroben test boste lahko prenrali v Avto magazinu 26, ki izide 8.12. za pokušino pa lahko postrežemo s prvimi vtisi.

Monster ostaja zvest svoji oblikovalski tradiciji, je lep, klasičen, prepoznaven in predvsem še vedno Monster! Motor ima 15 'konjev' več, kar seveda prinese več veselja v vožnji. Vsa elektronika prinaša toliko različnih značajev, da je težko vse opisati, ampak v osnovi pa pomeni, da ga lahko vozi celo začetnik, ko mu moč omejiš na 100 'konjev'. Izkušen motorist in dirkač pa bosta navdušena nad polno močjo, ko zadoni globok zvok dvovaljnika in se sprosti vseh 150 'konjev'. Zelo dobro sedenje za širokim krmilom je primerno za vsakodnevno vožnjo, kljub praktično nični vetrni zaščiti elipsasta luč lepo reže skozi zrak in dopušča potovanja tja do 130 km/h brez napora.

Ker bo novi Monster naprodaj v prvih mesecih 2017, je seveda podvržen normam Euro4. Kar pa ne pomeni le tišji in čistejši izpuh, ampak tudi spremembe v konstrukcijskem smislu.

Cena še ni znana, okvirno pa lahko pričakujemo da vas bo stal okrog 17.300 evrov.

Tehnični podatki Ducati Monster 1200 S

MOTOR (ZASNOVA): dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, vbrizg goriva, električni zagon motorja, 3 programi delovanja
GIBNA PROSTORNINA (CM3): 1.198 cm3
NAJVEČJA MOČ (KW/KM PRI 1/MIN.): 110,3 Kw/150 KM pri 9250 vrt./min
NAJVEČJI NAVOR (NM PRI 1/MIN.): 126,2 Nm pri 7750 vrt./min
MENJALNIK, POGON: 6-stopenjski menjalnik, veriga
OKVIR: cevni, krom-molibden
ZAVORE: spredaj kolut 330 mm, zadaj kolut 245 mm, ABS serijsko
VZMETENJE: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice zadaj nastavljiv enojni blažilnik öhlins
GUME: 120/70-17, 190/55-17
VIŠINA SEDEŽA (MM): 795-820 (prilagodljivo)
POSODA ZA GORIVO (L): 16,5
MEDOSNA RAZDALJA (MM): 1485
TEŽA ( SUHA-KG): 185

Peter Kavčič
Foto: Milagro, Ductati