Prvi vtis: Honda CRF1000L Africa Twin

Popolnoma nov model, ki nosi legendarno ime Africa Twin je glavna novost japonskega giganta. Pričakovanja, ki jih vzbuja so ogromna in teža bremena tako uspešnega predhodnika ni majhna. Honda CRF1000L Africa Twin je motocikel brez konkurence in nadaljuje tradicijo. Tule si lahko preberete prve eksluzivne vtise in ocene, veliki zapis s prve testne vožnje pa v Avto magazinu, ki bo izšel 18. februarja. Ne spreglejte!

Prvi vtis: Honda CRF1000L Africa Twin (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
9. 2. 2016

Prvi vtis

Legenda se ni vrnila, legenda živi naprej. Prvi vtis po vožnji z Africo Twin je odličen. Uspelo jim je ohraniti bistvo, genski zapis in s tem nova Africa ostaja predvsem enduro motocikel zajetnih a ne prevelikih dimenzij. Pelje se odlično tako na cesti kot na terenu, za po mestu pa navduši z okretnostjo. Napredek se občuti v elektronskih pomagalih, ki vožnjo delajo bolj zabavno in predvsem varno.

Ocena: (5/5)

Videz (5/5)

Preizkusili smo touring izvedbo, s stranskimi kovčki in 'top case' kovčkom ter povišanim vetrobranom in lahko rečemo da nad izgledom nimamo pripomb. Zelo všečen motocikel.

Motor (4/5)

Vrstni dvovaljnik zmore prožnih 95 'konjev' in 98 Nm navora, oglasi pa se z zelo specifičnim zvokom, ki ga prinaša 270° kota zamika na glavni gredi. Moči je dovolj za turistično in tudi za športno vožnjo. Na terenu jo je pa tako ali tako preveč. Z dodatnim športnim izpuhom pa bi bila zvočna kulisa in moč popolna.

Udobje (5/5)

Popolna enduro ergonomija, pazili so na vsako malenkost. V območju med nogami je presentljivo ozka.

Cena (5/5)

Osnovni model brez ABS sistem apri nas ni na voljo zato za dobrih 13 tisočakov dobite vrhunsko premljeno Africo Twin z ABS sistemom in nastavljivim TSC sistemom.

Takole drifta v drugi prestavi in s stopnjo 1 v odlično delujočem TSC!

Tehnični podatki: Honda CRF1000L Africa Twin

Motor: dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 998 cm3, vbrizg goriva, električni zagon motorja, 270°kot zamika gredi.

Največja moč: 70 Kw/95 KM pri 7500 vrt./min

Največji navor: 98 Nm pri 6000 vrt./min

Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga

Okvir: jeklen cevni, krom-molibden.

Zavore: spredaj 2x kolut 310 mm, zadaj kolut 256 mm, ABS serijsko

Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice zadaj nastavljiv enojni blažilnik.

Gume: 90/90-21, 150/70-18.

Višina sedeža od tal: 870/850 mm.

Posoda za gorivo: 18,8 l.

Medosna razdalja: 1.575 mm.

Suha masa: 208 kg brez ABS sistema, 212 kg z ABS sistemom, 222 kg z ABS in DCT menjalnikom.

Prodaja: As Moto center, Trzin tel: 386 1 562 37 00

Cena: 13.490 EUR (z ABS in TCS)

PeK

Foto: Saša Kapetanovič