Radikalizrani Triupmh Tiger 900 (2020)

Vsega, kar je bilo do sedaj odličnega pri Triumphu Tiger bo odslej drugače. Z modelnim letom 2020, bo novi Triumph Tiger 900 namreč še boljši.

Večja prostornina motorja, višja in ravnejša krivulja navora in manjša masa, so ključne novosti, ki jih v leto 2020 prinaša nova generacija Tigra iz srednje kategorije.

Triumph ne skriva apetitov in želja po tem, da bi z novim modelom prevladal na trgu srednjekategornikov, v katerega v letu 2020 prihaja cel kup zanimivih novosti. Predhodnik novega Tigra 900 je kot 800-kubični model luč sveta ugledal leta 2010, od takrat pa so prodali skoraj 80.000 kosov, torej dovolj, da so pri Triumphu še posebej pohiteli in enega od svojih 'bestsellerjev' temeljito prenovili.

Na voljo bosta dva modela, GT in Rally, vsak izmed njijo pa bo na voljo še v različici PRO. Povsem novi modularni okvir je občutno lažji od predhodnika in prispeva k do kar 5 kilogramov manjši končni masi. Največja moč ostaja enaka in znaša 94 'konjev', je pa prostorninsko večji motor zagotovil za 10-odstotkov več navora, predvsem pa je ta odslej na razpolago v širšem razponu vrtljajev.

Pri Triumphu napovedujejo, da bo novi Tiger z vidika cene zelo konkurenčen, osnovni model pa naj bi stal okrog 11 tisočakov. Z ozirom na to, da bo šlo že v osnovi za zelo dobro opremljen motocikel, je vse skupaj slišati zelo mamljivo. Ne dvomimo, da bo z na novo uglašenim vzmetenjem novi Tiger predstavljal tudi vrhunec odličnih voznih lastnosti, vse skupaj pa se bo seveda z nadgradnjami v smislu paketov in opreme, samo še stopnjevalo.

Osnovna različica (kasneje pa tudi ostale) bo na voljo tudi z A2 homologacijo in medtem, ko bo ta jasno tudi najbolj skromna, bodo vse ostale serijsko opremljene s 7-palčnim TFT zaslonom in vsem kar tovrstne platforme pač ponujajo. Enako velja za kompletno LED razsvetljavo in 'cornering ABS'. Različice PRO bodo imele tudi elektronsko nastavljivo vzemetenje s hodom vse do 240/230 milimetrov.

Kot pravijo pri Triumphu, kar se tiče motorja ne gre samo za povečano prostornino, pač pa za povsem novo trivaljno konfiguracijo v smislu vžiga, sesanja in izpuha. Pri nižjih vrtljajih je motor zdaj značajsko bolj podoben velikim dvovaljnikom, v višjih režimih pa ostaja klasičen trivaljnik. Na račun manjšega karterja bo sam agregat tudi dimenzijsko manjši, kar posledično pomeni, da so se lahko poigravali s težiščem. Že ob predstavitvi Triumph predstavlja tudi 65 dodatkov, s katerimi bo na voljo morje kombinacij za personalizacijo in optimazicajo novega Tigra.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja