Še en naked, ki se spogleduje s klubom 200. Kawasaki Z H2.

23. 10. 2019 | Matjaž Tomažič
Deli

Proizvajalci pred salonom EICMA drug za drugim predstavljajo nekatere svoje novosti. V letošnji jeseni pa so kot kaže poleg vročega kostanja, vroči tudi 'power' nakedi.

Kawasaki je poleg Ducatija in MV Aguste tako že tretji, ki bi utegnil tudi v razredu slečenih motociklov prestopiti magično mejo 200-ih 'konjev'. Uradno naj bi novi Z H2 razvil le kakšnega 'konja' ali dva manj, a ne dvomimo, da bi se prav kmalu uspel pojaviti tudi kakšen še za odtenek bolj našpičenni Z H2R ali kaj podobnega.

Seveda, osnovo za Z H2 si je Kawasaki vzel pri modelu H2 SX, ki premore zvrhano mero prave športne genetike, a čistokrvni športnik vendarle ni. Motocikel, ki ga odlikuje pravljično uglajeni in prožni prisilno polnjeni štirivaljnik s prostornino 998-kubičnih centimetrov, pa se je že v svoji prvi prodajni sezoni povzpel visoko na lestvice najboljših športnih potovalnikov.

Za tiste, ki kovčke in prtljago prevažajo v avtomobilu, pa bo odslej na voljo tudi slečena različica, ki bo seveda imela značaju nakeda, prilagojeno motorno in varnostno elektroniko.

Kot kaže je borba tekmecev v segmentu 'power nakedov' brezkompromisna, zato so tudi pri Kawasakiju poskrbeli za popoln paket elektronike, ki poleg aktivnih varnostnih funkcij premore tudi 'launch control' in seveda dvosmerni quickshifter.

V primerjavi z v oklep odetim H2 SX bo masa slečenega Z H2 za 17 kilogramov manjša, glavnina tega težnostnega prihranka pa gre na račun oklepov, kovčkov in podobnega. K zmanjšanju mase pripomore tudi drugačen izpušni sistem.

Če menite, da so pri Kawasakiju z modela H2 SX samo odstranili oklepe se seveda motite. Spremenili so geometrijo, spremenili so okvir, s krajšo zadnjo nihajko pa so poskrbeli tudi za krajoš medosno razdaljo, kar se bo seveda poznalo tudi na cesti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja