Še ena žepna raketa - Aprilia RS 457

Da je v segmentu športnih motociklov nižjega prostorninskega razreda kljub zakonskim omejitvam veliko potenciala, že vrsto let vedo pri KTM-u. A zdaj je jasno, da se obdobje njihovega samevanja in posledično tudi dominance počasi zaključuje.

V segment namreč z velikim pompom vstopata vsaj dva zelo pomembna nova igralca, oba z odličnimi razrednimi referencami iz preteklosti. Prvi je seveda že napovedani Kawasaki Ninja ZX4-RR, prihodnje leto pa se jima bo pridružila še Aprilia RS 457.

Dvom v resne športne in tudi dirkaške namere Aprilije je tako kot pri za razred večjem modelu RS 660 (ki je mimogrede, najbolje prodajan športni motocikel v Evropi) tudi tokrat odveč. Kajti akronima RS, pri Apriliji nikoli niso zlorabljali v komercialne namene, pač pa so kupcem ponudili pravo mero motocikla.

Tako bo imela prihajajoča RS 457 vzporedni dvovaljnik s štiriventilsko tehniko, ki bo razvil za kategorijo A2 zakonsko dovoljenih 47 'konjev' oziroma 35 kW moči. Delovna prostornina motorja bo najverjetneje merila 457-kubičnih centimetrov. Suha masa motocikla znaša 159 kilogramov, ko pa bo ta pripravljen za vožnjo pa se bo masa dvignila na še vedno zelo agilnih 175 kilogramov.

S takšnimi specifikaciji bo nova Aprilia RS 457 idealen povezovalni člen med začetniškim RS 125 in športno resnim RS 660, vključujoč tudi tovarniškega zastavonošo RS V4 pa je tako segment športnih motociklov pri Aprilii praktično popoln.

V novi Aprilii RS 457 boste našli tudi nekaj detajlov, ki jo povezuje z obdobjem prevlade v razredu GP 250, sicer pa na tem modelu ne bo manjkalo hišnih specialitet. Razsvetljava bo v celoti izvedena v LED tehnologiji, voznikov kokpit bo dopolnjeval barvni TFT zaslon premera 5-palcev, okvir bo odlit iz aluminija, določene tehnične rešitve, predvsem sistem uležajenja glavne in odmičnih gredi pa je povzet po modelu RS 660. Za zavorni sistem so poskrebeli pri Brembu in za RS 457 pripravili zavore iz njihove linije ByBre, le te pa bodo nadgrajene z dvokanalnim ABS-om in možnostjo izklopa delovanja na zadnjem kolesu.

Da bi zagotovili maksimalen oprijem in hkrati tudi lahkotnost so izbrali pnevmatike dimenzij 110/70 R17 in 150/60 R17, elektronski paket pa bo vključeval sistem 'ride by wire' , tri vozne programe ter sistem za nadzor nad zdrsom zadnjega kolesa. Za doplačilo bo na voljo tudi quickshifter.

Novo na Metroplay: "Ker hočeš ustrezati svojemu klientu, veš, da bo polomija" | Zoran Gabrijan