Svetovna premiera - KTM 790 Adventure dobiva večjega brata

Novinec bo po zaslugi povsem novega agregata ponujal več navora in moči, še posebno v omejeni različici Rally.

Svetovna premiera - KTM 790 Adventure dobiva večjega brata (foto: KTM) KTM
8. 10. 2020

Torkov večer je bil v svetu motociklizma rezerviran za znamko KTM. Da Avstrijci pripravljajo nekaj velikega so skrivali vse do zadnjega, razkrili pa so le dan pred predstavitvijo, ko je postalo jasno, da gre za novost iz družine Adventure. Da gre za nekaj velikega je nakazovalo tudi dejstvo, da bosta na predstavitvi sodelovala njihova najboljša tekmovalca po brezpotjih, Sam Sunderland in pa Toby Price. No, visoka pričakovanja so bila upravičena.

Dobri dve leti po tem, ko so predstavili KTM 790 Adventure  in njeno skrajno različico R, pa so se za prihodnje leto odločili in stopili stopničko višje. Težko pričakovana novost je namreč KTM 890 Adventure R in pa 890 Adventure R Rally, gre pa za par povsem novih motociklov, izdelanih na novi motorni platformi. Ta naj bi ponujala večjo količino navora, več moči, poleg tega pa se za razliko od 790, ki še vedno ostaja v prodaji ponaša s homologacijo Euro5.

Za vsega 700 srečnežev

Novinec bo imel tako namesto 800 kubičnega 890 kubični pogonski agregat, ki naj bi proizvedel 105 'konjev' moči in pa 100 njutonmetrov navora – 10 'konjev' in 12 njutonmetrov več kot 790 Adventure. Hkrati naj bi motor pospeševal bolj zložno kot manjši brat, večja količina navora pa naj bi bila najbolj opazna pri nižjih motornih vrtljajih. Hkrati naj bi bil motocikel zaradi dodatne teže nekoliko bolj stabilen v zavojih, k temu pa naj bi pripomogli tudi popolnoma nastavljivo vzmetenje VP XPLOR, izboljšan sistem ABS ter na novo nastavljen sistem za preprečevanje zdrsa zadnjega kolesa.

Za vse tiste redke srečneže, ki se ne bodo zadovoljili z različico Adventure R pa je KTM pripravil še nekoliko bolj skrajno izvedenko Adventure R Rally. Ta bo omejena na vsega 700 enot, pri čemer jih bo 200 rezerviranih za ZDA, preostalih 500 pa za ostali svet. Ta bo namreč ponujal še nekoliko izboljšano motorno elektroniko, ožja platišča, vzmetenje WP XPLOR Pro, posebno grafiko, karbonsko zaščito posode za gorivo, spremenjen sedež in pa izpušni sistem Akrapovič, ki bo od tovarniškega lažji za 35 odstotkov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri