Triumph: najžlahtnejši Street Triple RS z več navora, kaj pa S in R?

11. 10. 2019 | Matjaž Tomažič
Deli

Kot kaže znajo pri Triumphu izkušnje, ki jih pridno pridobivajo s svojo udeležbo v prvenstvu Moto2, odlično uporabiti tudi pri svojih serijskih modelih.

Triumphov trivaljni slečeni srednjekategornik že tako ali tako sodi v sam vrh ponudbe v razredu kadar govorimo o moči in odličnosti motorja, ko pa je v igri še različica RS, pa vemo, da gre tudi za z vidika ciklistike in voznih lastnosti vrhunski motocikel.

Usklajevanje s standardom Euro5 je krivo, da so pri Triumphu kot prvo dodelali najprestižnejšo različico modela Street Triple, model RS. Ne samo, da so bili inženirji uspešni pri doseganju okoljevarstvenih omejitev, poskrbeli so tudi za boljše zmogljivosti.

To so dosegli z novim izpušnim sistemom in spremembami pri krmiljenju ventilov. Poleg novih odmičnih gredi je Street Triple dobil tudi novo glavno gred in protizdrsno sklopko, niso pa pozabili niti na dvosmerni quickshifter.

Moč je sicer ostala enaka in še naprej znaša 123 'konjev' pri 11.750 vrtljajih, vendar bodo spremembe, ki jih prinaša nova motorna mehanika do izraza prišle predvsem v srednjih delovnih režimih, kjer bo zdaj na razpolago za skoraj 10-odstotkov več moči in navora.

Kar se tiče ciklistike in vzmetenja Street Triple RS modelnega leta 2020 ne prinaša sprememb in bo še naprej opremljen s Showa BPF vilico in Ohlinsovim amortizerjem. Zavorni dobavitelj ostaja Brembo.

Poskrbeli so tudi za nov dizajn, s tem pa se RS tudi oblikovno razlikuje od cenovno dostopnejših modelov S in R. Nova barvna grafika, nove bočne plastike in LED razsvetljava so za zdaj namenjene le modelu RS, na informacije o tem, kako hitro se bodo te posodobitve prenesle na modela S in R, pa bo potrebno počakati vsaj do salona EICMA v Milanu. 

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"