Yamaha MT-07 je dobila krilca

Najbolj prodajan Yamahin model na evropskih tleh je za leto 2021 dobil temeljito oblikovno osvežitev.

Yamaha MT-07 je praktično od svojega debija na tržišču eden izmed najbolje prodajanih motociklov tako v svojih kategoriji, kot nasploh. S tokratno prenovo, pa je uspešna prodaja zajamčena tudi v sezoni 2021.

Temeljita oblikovna prenova je poskrbela, da bodo Yamahe MT-07 modelnega leta 2021 bistveno bolj prepoznavne od njenih predhodnikov. Tisto kar najbolj pade v oči je seveda povsem nova minimalistična maska, v kateri je sredinsko nameščen glavni LED žaromet, ob straneh pa se vertikalno dvigujejo pozicijske oziroma dnevne luči.

Nov je tudi zadek, ki s svojim LED žarometom v obliki črke Y sledi trendu, ki ga je pred dobrim tednom dni začrtal že večji trivaljni MT-09. Tudi zadek je sicer precej minimalističen, vsekakor pa tako prednji kot zadnji del na prvi pogled delujeta zelo skladno.

Marsikateri kupec pa se bo gotovo navduševal tudi nad povsem novo bočno podobno nove Yamahe MT-07. V sam bok motocikla so tako zdaj izrazito vidno vkomponirane bočne odprtine za zajem zraka. Čeprav je glede na segment, v katerega MT-07 sodi to nekoliko pretirano, pa pri Yamahi niso pozabili niti na aerodinamična krilca na vrhu oziroma zgornjem boku rezervoarja.

Za še več nadzora nad motociklom so nekoliko prilagodili ergonomijo sedenja, ki je zdaj še za odtenek bolj pokončna, dodali pa tudi širše krmilo za katerim se zdaj bohoti nov LCD zaslon.

Čeprav bo videz novega MT-07 nekoliko bolj agresiven kot pri predhodniku, pa bo v resnici, vsaj na papirju, nekoliko bolj nežen. Zaradi usklajevanja s standardom Euro5 je motor izgubil 1 kW moči, hkrati pa je motocikel na masi pridobil dva kilograma. Sicer dvomimo, da bo to sploh vplivalo na zmogljivosti, še posebej zato, ker so se pri Yamahi odločili vgraditi zmogljivejšo zavoro z večjimi zavornimi koluti.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol