Akrapovič lahko prebudi zver skrito v Ducatijevem Scramblerju

10. 8. 2015
Deli
Akrapovič lahko prebudi zver skrito v Ducatijevem Scramblerju

V vse širši paleti izpušnih sistemov za Ducati je Akrapovičev najnovejši sistem namenjen legendarnemu modelu Scrambler, v Ivančni Gorici pa pravijo, da je z njim mogoče 'sprostiti zver', skrito v tej italijanski mehanski motoristični ikoni.

Ducatijeva družina Scrambler je osvežena inkarnacija popularnega motocikla, pri kateri so v Bologni uporabili najboljše iz preteklosti, to pa združili s sodobnostjo. S takšno filozofijo so se tudi pri Akrapoviču lotili načrtovanja izpušnega sistema klasičnega dizajna, ki utrjuje retrovidez motocikla, obenem pa omogoča boljše zmogljivosti in jim dodaja prepoznaven Akrapovičev zvok.

Nova linija izpuha Slip-On za Scramblerja je izdelana iz visokokakovostnega titana in bo na voljo kot homologirana različica, v izvedbi Open pa tudi kot nehomologirana. Obe druži povečanje zmogljivosti preprostega, a učinkovitega motorja. Omeniti velja dušilca, ki se s svojo posebno obliko in konično oblikovanimi cevmi zgledujeta po dušilcih iz dirkaškega sveta, klasični pridih linije Slip-On pa poudarja zunanji plašč izpuha, prevlečen s črnim barvnim nanosom.

Izpuh linije Slip-On omogoča pomembno povečanje moči skozi celotno območje delovanja, predvsem pa od 6.800 vrt/min. Izdelan je iz materialov, ki jih Akrapovič uporablja pri izpušnih sistemih za tekmovalne motocikle, je lažji, motocikel pa bolj vozen. V sistem je pred dušilcem opcijsko vgrajen tudi katalizator, zato je sistem homologiran. K temu spada tudi globok in športni zvok, ki dopolnjuje celotno vizualno in zvočno sliko motocikla.

Stopnja višje je tako imenovani Slip-On Open. Ta izjemno lepo oblikovani izpušni sistem, ki ima povezovalno cev v celoti izdelano iz titana in nima preddušilca, odlično dopolnjuje značilnosti Ducatijevega Scramblerja. Zvok sistema je nekoliko ostrejši in omogoča popoln užitek v vožnji. Povečanje moči motorja je občutno skozi celotno območje delovanja, obenem je ob manjši teži (– 60 %) večji navor, tak Scrambler pa ima popolnoma drugačne vozne lastnosti in značaj.

Posebno oblikovana sta odstranljiva vložka proti glasnosti. Z njihovo uporabo ima motocikel dvojni značaj, vozniku pa ponujajo dve različni vrsti zvočne slike motocikla. Vložki proti glasnosti so namenjeni vsakodnevni vožnji, brez njih in ob povečanju ravni zvoka pa je motocikel pripravljen za vožnjo ob posebnih priložnostih.

Za oba izpušna sistema so na voljo sprednje krivine, s katerimi je mogoče sistem Slip-On spremeniti v kompletni sistem. Sprednje krivine izjemne končne obdelave so izdelane iz visokokakovostnega titana, s širšim premerom cevi, ki izboljšajo pretok plinov in povečajo zmogljivosti, v primerjavi s tovarniškimi izpušnimi sistemi pa so sistemi Slip-On občutno lažji. Za oba sistema je na voljo tudi ročno izdelan karbonski ščitnik toplote, s katerim je mogoče zamenjati tovarniškega in tako še izboljšati videz celotnega motocikla.

Akrapovičeva izpušna sistema sta oblikovana in izdelana tako, da se odlično prilegata vsem Ducatijevim modelom družine Scrambler in ne zahtevata posebnih nastavitev motorja ali drugih dodatnih delov, na voljo pa sta z razumljivimi navodili za vgradnjo.

Ducati Scrambler je odlična mešanica tradicije in sodobnosti. Predstavlja bistvo motociklizma in z Akrapovičevim izpušnim sistemom, ki omogoča boljše zmogljivosti motorja in nezmotljiv dirkaški zvok, svojim videzom in zvokom zagotovo ne bo ostal neopažen.

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del