700 'konjev' za Porsche Panamero

21. 10. 2020 | Jure Šujica
Deli

Porsche je predstavil tri prenovljene različice svoje limuzine, med drugim tudi najmočnejšo z oznako Turbo S E-Hybrid

Porschejevi kupci imajo od nedavnega izbiro. Lahko se odločijo za nakup bencinske športne limuzine (Panamera) ali pa povsem električne športne limuzine (Taycan). Je pa tu sedaj še tretja opcija. No, pravzaprav je tu že nekaj let, a je sedaj postala še precej bolj privlačna. Govora je seveda o hibridni Panameri, ki je sedaj dobila še svojo najzmogljivejšo različico, takšno, ki za Taycanom ne bo zaostajala kaj dosti.

Panamera Turbo S E-Hybrid je ime nove in najzmogljivejše Panamere doslej. Kar 700 'konjev' oziroma 514 kilovatov bo namreč ponujala vozniku. Avto naj bi ob tem dosegel najvišjo hitrost 315 kilometrov na uro, prvih 100 kilometrov na uro pa naj bi po uradnih podatkih dosegel v vsega treh sekundah. Vsekakor to niso slabe številke za 2.350 kilogramov težak avtomobil.

Da bi dosegel te rezultate, so mu pri Porscheju namenili že znani, a prenovljeni štirilitrski osemvaljni motor s 571 'konji' oziroma 420 kilovati moči, nato pa mu dodali še 100 kilovatov močan elektromotor. Za napajanje le tega skrbi 17,9 kilovatnih ur velik baterijski sklop, po zaslugi katerega naj bi imel voznik na voljo za do 30 odstotkov več električne avtonomije (do 50 kilometrov).

Sicer pa je Panamera Turbo S E-Hybrid – ki se od preostalih različic modela razlikuje po spremenjenih žarometih in večjih odprtinah za zajem zraka – le ena izmed treh novosti v modelni paleti. Za voznike, ki vseeno ne potrebujejo tolikšne zaloge moči so namreč pri Porscheju pripravili tudi posodobljeno Panamero 4 E-Hybrid. V tem primeru bo namreč na voljo kombinacija zgoraj omenjenega elektromotorja in pa bencinskega, ki je enak kot v do sedaj znani izvedbi. Bo pa zato tudi ta izvedba namesto sedanje 14,1 kilovatnih ur velike baterije prejela večjo s kapaciteto 17,9 kilovatnih ur.

Tretja in hkrati zadnja novost, ki bo tako kot zgornji dve na voljo v limuzinski ali Sport Turismo izvedbi pa je Panamera 4S, ki pa večjih novosti ne prinaša. Kot so sporočili pri Porscheju jo bo tako še naprej poganjal 2,9-litrski bencinski šestvaljnik z močjo 324 kilovatov oziroma 440 'konjev', kar bo zadoščalo za najvišjo hitrost 295 kilometrov na uro in pa pospešek do 100 kilometrov na uro v 4,1 sekundi. Bo pa na drugi strani Panamera 4S prejela vse posodobitve, ki so jih pri Porscheju pripravili ob zadnji posodobitvi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja