Akrapovičev izpušni sistem in dodatki za BMW M2

7. 8. 2016
Deli

Akrapovič je pripravil paket dodatkov, ki bodo že sicer dinamičnemu BMW-ju M2 še okrepili zmogljivosti, hkrati pa bodo pozitivno vplivali tudi na njegov videz.

Izpušni sistem iz linije Evolution (Titanium) so izdelali iz ultralahkega titana visoke kakovosti, ki je pripomogel k zmanjšanju mase avtomobila in izboljšani vodljivosti. Sistem, ki je pridobil tudi homologacijo ECE, so razvili, da bi dosegli čim večji izkoristek motorja TwinPower Turbo v vsem območju vrtljajev.

Izpušni sistem ima namesto ene dve ločeni cevi, ki sta speljani in oblikovani tako, da zagotavljata čim bolj nemoten pretok izpušnih plinov ter omogočita, da se moč motorja poveča za 6,8 kW pri 6.150, navor pa za 8,8 Nm pri 4.300 vrtljajih na minuto. Izboljšan je tudi zvok, ki z višjimi toni pri visokih vrtljajih poskrbi za pristne dirkaške občutke. To se zgodi tedaj, ko voznik odpre ventile, saj M2 z pri zaprtih ventilih deluje povsem vsakdanje kultivirano. Naslednjo stopnjo pri upravljanju zvoka zagotovi Akrapovičev Sound Kit, še povečano moč pa dodatna izhodna cev iz nerjavečega jekla, ki je na voljo s športnim katalizatorjem. Moč motorja poveča še za 9,6 kW pri 6.200, navor pa za 21,7 Nm pri 4.300 vrtljajih na minuto. Kljub povečanju moči vgradnja cevi ne zahteva prilagoditve elektronske krmilne enote, ustreza pa tudi merilom ECE. Naslednja stopnja je jeklena cev brez katalizatorja, ki pa zahteva nastavitev motorne elektronike in je bila zasnovana predvsem za vožnje po dirkališčih.

Akrapovič poleg nadgradnje izpušnega sistema ponuja še zaključke iz ogljikovih vlaken, ki na zadku izpostavijo športni potencial avtomobila, na voljo pa so tudi ohišja vzvratnih ogledal in difuzor brez sijaja ali z visokim sijajem, seveda tudi izdelani iz ogljikovih vlaken.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol