Alfa Romeo ostaja pri le enem GTA-modelu

Čeprav so razmišljali o njem, pa so se pri Alfi odločili, da vendarle ne bodo izdelali Stelvia GTA.

Alfa Romeo ostaja pri le enem GTA-modelu (foto: Alfa Romeo) Alfa Romeo
1. 4. 2020

Alfa Romeo je pred mesecem dni, ko je postalo jasno, da bo avtomobilski salon v Ženevi dokončno odpovedan, številne navdušence razveselila s predstavitvijo nove, še močnejše izvedbe Giulie Quadrivoglio, imenovane GTA. To je pomenilo tudi obuditev legendarne oznake Alfine najbolj športne znamke GTA in marsikateri ljubitelj znamke je verjetno že pomislil na to, da bi Italijani to oznako lahko prenesli tudi na preostale modele. A ena lastovka še ne prinese pomladi.

V prihodnjih letih naj bi Alfa Romeo (vsaj po trenutnih načrtih) od aktualnih modelov obdržala le modela Giulia in Stelvio, pridružil pa se jima bo še manjši SUV z oznako Tonale. Ne drugi in ne tretji od navedenih modelov pa nikakor nista kandidata za drastične predelave, kakršno so pri Alfi namenili Giulii.

Zanimanje za nakup presega ponudbo

»Ideja je bila, da ime GTA ob obletnici znamke predstavimo kot enega od pomembnejših elementov. Giulia GTA iz leta 1965 je bila eden izmed pomembnejših modelov znamke,« je za Autocar pojasnil Fabio Migliavacca, vodja produktnega marketinga pri Alfi. Ob tem je pojasnil, zakaj Stelvio ni primerna izbira za enak poseg. »Povedano po pravici, dejansko smo imeli sestanek o Stelviu GTA, vendar to ne bi bilo v skladu s pričakovanji naših kupcev. GTA mora biti najhitrejši (na stezi). Stelvio ima po drugi strani višje težišče, zato bi bilo enostavno nemogoče doseči enake rezultate (kot pri Giulii).«

Migliavacca sicer priznava, da za novo Giulio GTA velja veliko zanimanje, in čeprav naročil za nakup enega izmed 500 primerkov še ne sprejemajo, so v podjetju že zdaj prejeli precej več namer za nakup. Zanimivo je, da se potencialni kupci sicer še nekoliko bolj zanimajo za skrajnejšo od obeh različic, tisto z dodatkom m (GTAm) v imenu, ki po zaslugi odstranjenih zadnjih sedežev nakazuje na še nekoliko večji dirkaški potencial.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri