Audi (končno) spreminja poimenovanje ... Kako bodo sedaj ločili modele in različice?

Audi (končno) spreminja poimenovanje ... Kako bodo sedaj ločili modele in različice? (foto: Audi)
Audi

Pri Audiju bo po petih letih očitno konec eksperimenta z dvoštevilčnimi oznakami za moč motorja, ki so bile za mnoge še po vsem tem času nerazumljive.

Očitno so pri Audiju le spoznali, da zmeda pri oznakah za moč (za  imenom), ki so jo uvedli leta 2017, ni prinesla nič več prepoznavnosti in enostavnosti kupcem. Morda je bilo zmede po tem še nekaj več. Zdaj so očitno spoznali, da takšno označevanje ni več potrebno, niti smisleno. Posebno še ob uvajanju električno gnanih modelov, ki imajo celo manj različic in opcij.

Saša Kapetanovič

Q6 je prvi (novi) model brez dvomestne oznake moči

Ob predstavitvi modela Q6 e-tron so avto predstavili že brez oznake za moč, po pisanju britanskega Auto Expressa, pa bi lahko ostala oznaka S za bolj zmogljive in športne verzije (torej recimo SQ6), pa quattro za štirikolesni pogon oziroma močejšo dvomotorno verzijo, v poštev pa bi prišla tudi recimo oznaka Performance za najzmogljivejše modele. V  ime bi se lahko prikradla tudi še številka za oznako zmogljivosti baterije.

Audi
Doslej je bilo ime 30 rezervirano za modele z močjo od 81 kW do 96 kW, 35 za modele od 110 kW do 120 kW, 40 za modele od 125 kW do 150 kW, 45 za 169 kW do 185 kW, 50 za modele od 210 kW do 230 kW, 55 za modele s približno 250 kW do 270 kW in 60 za modele s 320 kW in 340 kW. 

Kmalu še poimensko razlikovanje za BEV in ICE modele

Kako bo to natančno vplivalo na označevanje modelov s klasičnim pogonom še ni jasno, zagotovo pa sprememba ne bo vplivala na najbolj zmogljive verzije S in RS. Oznake so pri Audiju začeli potihem izpuščati že pred časom, z vsemi zadnjimi posoditvami modelov.

Pri Audiju še niso gotovi ali bo to vplivalo samo na oznake na zadku avtomobila, ali pa bo oznaka ostala le v cenikih. Ta sprememba pa ni edina - v bodoče bodo namreč baterijsko električni modeli nosili parne, modelske oznake, klasično gnani (ICE) pa neparne. Tako bo A4 TDI postal A5, A6 TFSI pa bo A7.

Preberite še

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel