Audi Q3 z dodatkom za mestno mobilnost: "longboardom"

Audi je za avtomobilski salon v Pekingu pripravil študijo Audi connected mobility concept, s katero je odgovoril na potrebe mladih popotnikov v urbanih središčih z vse bolj gostim prometom, kakršnih je veliko predvsem na Kitajskem.

Audi Q3 z dodatkom za mestno mobilnost: "longboardom" (foto: Audi) Audi
26. 4. 2016

V Audijem raziskovalno-razvojnem središču v Pekingu so študijo zasnovali na kompaktnem športnem terencu Audiju Q3, ki so mu v zadnji odbijač vgradili izvlečni nosilec za 1,05 metra dolg električni "longboard" iz kakovostnih materialov, kakršna so aluminij in ogljikova vlakna.

"Longboard", ki se v avtomobilskem nosilcu napolni z elektriko, lahko s polno baterijo prevozi več kot 12 kilometrov in doseže največjo hitrost 28 kilometrov na uro. Uporablja se lahko na tri načine. V načinu "scooter mode" ima voznik na voljo drog s z držalom, na katero pritrdi pametni telefon, preko katerega prejema napotke o smeri vožnje, hitrost vozilca pa upravlja preko daljinskega upravljalnika na ročici. V športnem načinu je drog zložen v desko, voznik pa ga v deskarskem položaju upravlja z daljinskim upravljalnikom. V tretjem načinu služi deska v vlogi transportnega sredstva za prtljago ali nakupovalne vrečke in z brezžično povezavo preko pametnega telefona ali ure samodejno sledi vozniku.

To pa še ni vse. Avtomobilski info-zabavnostni sistem namreč s pomočjo koledarja v pametnem telefonu voznika na osnovi destinacije in predvidenega prihoda nanjo ter podatkov o prometu izračuna najhitrejšo kombinacijo za pravočasni prihod voznika na cilj. Čer je vožnja z "longboardom" hitrejša, sistem vozniku poišče najbližje parkirišče, potem pa ga vodi med vožnjo z "longboardom".