Audi S1: Cooper S, kje si?

15. 9. 2010
Deli

Tako bi verjetno po svetovno znani (testni) stezi Nordschleife kričali prototipi novega Audija S1. Vrhunec ponudbe serije A1 bo predstavljen na pariškem avtomobilskem salonu in bo neposredni tekmec Miniju Cooperju S.

S1 sicer ne bo reinkarnacija legendarnega 'prakvatra', saj kot tak ne bo dirkalnik, bo pa prvi S brez štirikolesnega pogona. Viden na Nurburgringu bo imel večja, kar 19-palčna kolesa s širšimi gumami kot drugi člani skupine A1, drugačna bosta odbijača, posebej prednji ima opazno povečane odprtine za zajemanje hladnega zraka. S1 je tudi znižan, zadek je oplemeniten s krilcem.

Pod motornim pokrovom bo iz Volkswagnovega Pola GTI poznani 1, 4-litrski prisilno polnjeni motor z okoli 190 'konji', kar bo dovolj za približno sedem sekund trajajoči pospešek od 0 do 100 km/h in 230 km/h. V prodaji ga bomo verjetno videli spomladi 2011. S1 naj bi imel med serijsko opremo tudi sedemstopenjski DSG-menjalnik in sistem start-stop.

Novo v Sloveniji

Ob začetku prodaje ponujajo posebno ugoden 'klima paket' (ročna klimatska naprava, naslon za roke spredaj in shranjevalni paket) za 927 evrov, kar je 24 odstotkov prihranka glede na uradno ceno. Posebne zunanje barve, različne barve strešnih lokov, številne barvne kombinacije notranjega oblazinjenja, razni slogovni paketi in dolg seznam dodatnih možnosti, tako lepotnih kot tehničnih, omogočajo ogromno število različnih kombinacij in postavljajo A1 v razred, kjer sta v Evropi najmočnejša Mini in Mito. Tudi A1 ima štiriletno garancijo (Licenca 44).