Auris od 14.900 evrov

22. 1. 2013
Deli

Do leta 2015 nameravajo v Toyotini ponudbi imeti kar 21 hibridnih vozil, zato so pri Toyoti trdno odločeni razbliniti vse tabuje o uporabnosti hibridov. Zdaj poskušajo s poenostavljanjem upravljanja takšnega avta odpraviti vse strahove pred uporabo napredne tehnologije. Ta cilj naj bi odlično izpolnjeval  novi Auris, za katerega pravijo, da bo marsikaterega »dizlaša« spreobrnil k nakupu hibrida.

Pri Toyoti pravijo, da novi Auris odseva željo Toyotinega predsednika uprave Akia Toyode, da bi bili vsi nadaljnji modeli bolj dinamični in da bi kupce navduševali z voznimi lastnostmi. Ker imamo novega Aurisa že na testu, vas bomo o resničnosti te izjave kaj kmalu seznanili. Zato tukaj le na kratko o tem, kaj pri slovenskem uvozniku ponujajo za vaš denar.

V Aurisu je na voljo enaka paleta motorjev, kot v prejšnji generaciji. Dva bencinska (dobro znani 1,3 Dual VVT-i ter 1,6 Valvematic), dva turbodizla(1.4 D-4D in 2.0 D-4D) ter seveda hibridna različica. Vsi motorji so seveda nekoliko dodelani, da ob enakem izkoristku pridelajo manj škodljivih emisij. Cena vstopnega bencinca s prvim nivojem opreme (Terra) je 14.990 evrov, za najcenejšega dizla je potrebno odšteti 16.990 evrov, medtem ko bo hibrid na voljo za 21.300 evrov. S prodajo pričnejo v februarju, vsem, ki pridno varčujete za kombijevsko različico Aurisa, pa pri slovenskem uvozniku sporočajo, da bo potrebno počakati do avgusta. In še to: hibridnega Aurisa že imamo na testu, kaj si mislimo o njem, pa boste lahko prebrali v 4. letošnji številki Avto magazina, ki izide čez tri tedne.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel