Auris od 14.900 evrov

Do leta 2015 nameravajo v Toyotini ponudbi imeti kar 21 hibridnih vozil, zato so pri Toyoti trdno odločeni razbliniti vse tabuje o uporabnosti hibridov. Zdaj poskušajo s poenostavljanjem upravljanja takšnega avta odpraviti vse strahove pred uporabo napredne tehnologije. Ta cilj naj bi odlično izpolnjeval  novi Auris, za katerega pravijo, da bo marsikaterega »dizlaša« spreobrnil k nakupu hibrida.

22. 1. 2013

Pri Toyoti pravijo, da novi Auris odseva željo Toyotinega predsednika uprave Akia Toyode, da bi bili vsi nadaljnji modeli bolj dinamični in da bi kupce navduševali z voznimi lastnostmi. Ker imamo novega Aurisa že na testu, vas bomo o resničnosti te izjave kaj kmalu seznanili. Zato tukaj le na kratko o tem, kaj pri slovenskem uvozniku ponujajo za vaš denar.

V Aurisu je na voljo enaka paleta motorjev, kot v prejšnji generaciji. Dva bencinska (dobro znani 1,3 Dual VVT-i ter 1,6 Valvematic), dva turbodizla(1.4 D-4D in 2.0 D-4D) ter seveda hibridna različica. Vsi motorji so seveda nekoliko dodelani, da ob enakem izkoristku pridelajo manj škodljivih emisij. Cena vstopnega bencinca s prvim nivojem opreme (Terra) je 14.990 evrov, za najcenejšega dizla je potrebno odšteti 16.990 evrov, medtem ko bo hibrid na voljo za 21.300 evrov. S prodajo pričnejo v februarju, vsem, ki pridno varčujete za kombijevsko različico Aurisa, pa pri slovenskem uvozniku sporočajo, da bo potrebno počakati do avgusta. In še to: hibridnega Aurisa že imamo na testu, kaj si mislimo o njem, pa boste lahko prebrali v 4. letošnji številki Avto magazina, ki izide čez tri tedne.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri