Azijska pomoč Renaultu

4. 3. 2008
Deli

Med zadnjimi se bo v razred kompaktnih SUV-ov zapeljal Renault. Novi Koleos, nanj so Francozi nakazali že s konceptom, je nastajal v Evropi in Aziji.

Njegovo obliko so ustvarili v Renaultovem Technocentru v bližini Pariza, štirikolesni pogon je prispeval Nissan (X-Trail), izdelovali pa ga bodo v korejskem Busanu, kjer s tekočih trakov že prihaja Koleosov tesen sorodnik, pred nekaj meseci predstavljeni Samsung QM5.

Prvi Renaultov križanec 4 x 4 (naprodaj bo tudi v različicah s pogonom na prednji kolesi) z dvodelnimi vrati 450-litrskega prtljažnika za lažje natovarjanje in s preklopno drugo sedežno klopjo, ki se preklopi s pritiskom na gumb, bo kupce razvajal tudi s prilagodljivostjo in praktičnostjo. Dobro bo opremljen, Renault napoveduje tudi dobro vodljivost in uravnoteženost karoserije, katere podvozje je spredaj vzmeteno z MacPhersonovimi vzmetnimi nogami, zadaj pa je večvodilna prema, ki so jo pobrali z Nissanovega X-Traila.

Za razporeditev pogona skrbi elektronika, ki na zadnji kolesi samodejno prenese do 50 odstotkov navora, ko se pokaže potreba, Koleos pa bo premogel tudi elektronska pomočnika za varnejše spuste in vožnjo v klanec. Motorna izbira bo sestavljena iz dvolitrskih dCi-jev (150 ali 173 ‘konjev’), poznanih iz Megana, Lagune, Espacea, X-Traila, in Qashqaia.

Hrvaški župnik z nenavadno potezo: “Zame je to nesprejemljivo”

Močnejši motor ima 360, šibkejši pa 320 Nm navora, poleg serijskega šeststopenjskega menjalnika pa bo partner šibkejšega lahko tudi enakostopenjski samodejni. Pri dCi 150 bo mogoče izbrati med različicama 4 x 2 in 4 x 4, pri močnejšem turbodizlu pa bo edini pogon štirikolesni. Na nekaterih trgih bo edini Koleosov bencinski motor 2, 5-litrski 172-’konjski’, in sicer v različicah 4 x 2 in 4 x 4 ter s šeststopenjskim ročnim ali CVT-menjalnikom.

Renault Koleos

Dolžina: 4, 52 m

Širina: 1, 85 m

Oddaljenost od tal: 118 mm

Vstopni kot: 27 stopinj

Izstopni kot: 31 stopinj

Tekmeci:

Toyota RAV4

VW Tiguan

Opel Antara

Mitsubishi Outlander