BMW ima novo vodstvo

28. 2. 2013
Deli

Novi generalni direktor BMW Group Slovenija Nemec Lothar Schupet (34) je na uvodni tiskovni konferenci predstavil strategijo poslovanja in načrte za leto 2013.

Inženir, ki je študiral tudi ekonomijo, je poudaril tri glavne cilje: predstavitev novih izdelkov (serija 3 Gran Turismo, BMW R 1200 GS, Mini Paceman), prevetritev trgovske mreže in učinkovito organizacijo. Obenem je namignil, da bodo Minija Pacemana predstavili na nekoliko nenavaden način (stanovanje v Ljubljani!), bodo pa še vedno sodelovali pri blejski ekoregati in s slovenskimi športniki. Na vprašanje, ali si bodo tržni delež poviševali z dnevnimi registracijami in izvozom, pa je dejal, da se te igre ne bodo šli, saj to ni v dobro dolgoročni rasti in razvoju podjetja. Njihov cilj je obdržati ali celo povečati 30-odstotni tržni delež v premium razredu.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"