BMW M2 prestopil v 'klub 400'

Novinca lahko na cestah pričakujemo v maju, cena BMW M2 pa bo po pričakovanjih nekoliko višja kot pri predhodniku.

BMW M2 prestopil v 'klub 400' (foto: BMW) BMW
18. 4. 2018

Najljubši športni kupe bavarske avtomobilske znamke BMW postaja še boljši. Govorimo seveda o modelu M2. Z njim je pred leti BMW osvojil srca vseh tistih, ki so menili, da je M3 oziroma pozneje M4 postal prevelik in ni več mali športni kupe, kakršen je nekoč bil. To vlogo je zato prevzel novi M2, ki je tako pri kritikih kot voznikih naletel na pozitiven odziv kljub precej nižji motorni moči kot pri večjem bratu.

Pri BMW-ju so vseeno menili, da ima mali kupe še nekaj zaloge, skritih rezerv, ki bi na obraze voznikov privabljali še večji nasmešek. Inženirji so se zato lotili dela in nastal je M2 Competition. Z njim je BMW M2 stopil v razred avtomobilov, ki pod pokrovom skrivajo več kot 300 kilovatov oziroma 400 'konjev'. Teh je natanko 410. A vseeno je prav, da naredimo pregled vseh novosti. Teh je namreč kar nekaj in niso omejene zgolj na pogonski sklop avtomobila.

Za začetek se osredotočimo na videz avtomobila. Čeprav na prvi pogled ostaja enak kot predhodnik, je BMW M2 Competition vseeno dobil nekaj posodobitev. Glede na to, da je avtomobil pridobil motorno moč, je 'razumljivo', da potrebuje več zraka pod pokrovom motorja, zato mu je BMW namenil nov odbijač z večjimi odprtinami. Prenovljeni sta tudi obe vzvratni ogledali, nova in večja je sprednja maska, obarvana v črno barvo visokega sijaja. Podobo na bokih dopolnjujejo nova 19-palčna kovana platišča, avtomobil pa bo po novem mogoče naročiti v dveh novih barvah, Hockenheim srebrni in v barvi sončnega zahoda, kot so pri BMW-ju poimenovali nov odtenek oranžne barve.

40 kilovatov prirastka moči

Zdaj pa preidimo k bistvu novinca – motorju: pod pokrovom bo še naprej hrumel trilitrski šestvaljnik, osnovan na tistem iz modelov M3 in M4. Temu bosta moč dvigovali dve turbo puhali, krivulja moči pa se bo, kot omenjeno, ustavila pri 410 'konjih' (302 kilovatih). Najvišji navor bo ob tem znašal 550 njutonmetrov. Prenos moči se bo na zadnji kolesni par izvajal prek šeststopenjskega ročnega menjalnika, seveda pa bo ob doplačilu na voljo tudi  avtomatski menjalnik M DCT z dvojno sklopko.

Kaj pa zgornji podatki pomenijo v praksi? Najvišja hitrost bo znašala 250 kilometrov na uro oziroma 280, če bo avtomobil opremljen s paketom M Driver. V obeh primerih je hitrost seveda elektronsko omejena. BMW M2 bo ob tem do prvih 100 kilometrov na uro z mesta pospešil v 4,4 sekunde, če bo opremljen z ročnim menjalnikom, oziroma še dve desetinki sekunde hitreje, če bo opremljen z avtomatskim menjalnikom. Poraba? Med 9,2 in 9,9 litra na 100 kilometrov, odvisno od menjalnika.

Čeprav je BMW novinca predstavil danes, pa lahko prve primerke na cestah pričakujemo že čez mesec dni, cene za novinca, s katerim bo BMW nadomestil dosedanjega M2 Coupeja, pa se bodo začele v bližini 56.000 evrov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri