BMW serije 3 GT od 37.700 €

31. 7. 2013
Deli

Limuzinski in kupejevski različici BMWjeve serije 3 se pridružuje še zadnja, Gran Turismo.

To je tudi zadnja karoserijska različica serije 3, saj kupejevske seveda ne bo več. To je zamenjala serija 4, o kateri lahko več preberete v naslednji, 17. številki Avto Magazina, ki izide 8. avgusta.

Serija 3 GT seveda pomeni kombilimuzinska prtljažna vrata, pa tudi nekaj daljšo skupno dolžino in za 110 milimetrov daljšo medosno razdaljo. Ta hkrati pomeni, da je na zadnji klopi za dobrih 7 centimetrov več vzdolžnega prostora za noge. Tako je 3 GT udoben štirisedežnik tudi, če so v njem štirje odrasli. Prtljažnika je za 520 litrov (kar je za 25 litrov več kot pri Touringu), z zlaganjem zadnje klopi pa ga je moč povečati do 1.600 litrov. Nagib naslonjala zadnje klopi je nastavljiv, avto pa ima serijsko električno odpiranje vrat prtljažnika. Poleg tega so v serijski opremi še 17-palčna platišča, sistem strt/stop, večfunkcijski volan z radijem BMW Pro ter praznovozne pnevmatike.

Tako kot je pri BMW v navadi, bo 3 GT na voljo v treh "linijah", od katerih je odvosna izbira materialov in barv (in zunanjih karoserijskih dodatkov): Sport Line, Modern Line in Luxury line, pa seveda z M športnim paketom.

3 GT bo na voljo v treh dizelskih (318d, 320d in 325d, slednji motor z 218 'konji' je nov) ter treh bencinski različicah (320i, 328i ter 335i), vse razen najšibkejše pa si je moč omisliti v kombinaciji s štirikolesnim pogonom xDrive. In cene? Začnejo se pri 37.700 evrih za 318d GT (kar hkrati pomeni, da je GT za 1.500 evrov dražji od Touringa in dobre tri tisočake od limuzine), najcenejši bencinec stane 38.250 evrov, najdražji pa je 335i xDrive (57.850 €).

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"