BMW serije 5 Gran Turismo

Kot prvi član nove BMW-jeve serije 5 se predstavlja kombilimuzinski Gran Turismo. 5 GT je zmes udobne, prestižne limuzine z uporabno kombilimuzino.

15. 6. 2009

BMW_Gran_Tourismo

Prtljažna vrata se namreč odpirajo brez ali z zadnjo šipo, torej po limuzinsko in kombilimuzinsko, kar v avtomobilskem svetu seveda ni novost, a pri BMW-jevih limuzinah je še nismo vajeni.

Oblikovno gre za tipičnega BMW-ja z velikima prednjima ledvičkama in značilno strmo odrezanim nosom, zadnje luči so podobne tistim na Sedmici, v prednjih so LED-diode, v celoti pa je oblika 5 GT-ja skoraj povsem povzeta po konceptu, videnem na avtomobilskem salonu v Ženevi. Zanimivo je, da bočne šipe nimajo okvirjev.

V udobni in temeljito obdelani notranjosti, kjer ne boste naleteli na cenene materiale, se sedi nekoliko višje, za svetlobo pa skrbi velika panoramska šipa. 5 GT je eden izmed prijaznejših BMW-jev, kar se tiče položaja vstopanja in izstopanja.

Zadnji sedeži so vzdolžno pomični za 100 milimetrov, odvisno od njihovega položaja pa se prostornina prtljažnika giblje od 440 do 590 litrov, doseže pa tudi do 1.700 litrov, če so naslonjala zadnje sedežne klopi pogreznjena v ravno dno. 4.998 milimetrov dolgi, 1.901 milimetrov široki in 1.559 milimetrov visoki BMW serije 5 Gran Turismo prihaja na slovenski trg jeseni.

Sprva bo na voljo v treh različicah. Kot 535i s trilitrskim vrstnim šestvaljnikom moči 225 kW (306 'konjev'), 400 Nm navora, pospeškom od 0 do 100 km/h v 6, 3 sekunde, največjo hitrostjo 250 km/h in povprečno porabo goriva 8, 9 litra na 100 km, kot 550i s 4, 4-litrskim V8 s 300 kilovati (407 'konjev'), 600 Nm navora, pospeškom od 0 do 100 km/h v 5, 5 sekunde, največjo hitrostjo 250 km/h in povprečno porabo goriva 11, 2 litra na 100 km ter kot (dizelski) 530d s trilitrskim vrstnim šestvaljnikom moči 180 kW (245 'konjev'), 540 Nm navora, pospeškom od 0 do 100 km/h v 6, 9 sekunde, največjo hitrostjo 240 km/h in povprečno porabo goriva 6, 5 litra na 100 km.

Vsi motorji so serijsko sparjeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, serijsko je tudi zračno vzmetenje na zadnji premi. Na seznamu doplačil bo aktivno krmiljenje, v Petici GT pa ne bodo manjkali tudi sistemi Dynamic Drive Control, izbirni Adaptive Drive, aktivni tempomat, opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu, pomočnik za vklop in izklop dolgih luči, funkcija pogleda od strani in zgoraj pa vzvratna kamera in še marsikaj.

Foto in video: BMW

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri