Brabus se je lotil predelave novega razreda A

6. 12. 2018 | Jure Šujica
Deli

Glede na to, da je osnova izvedba A 250, slutimo, da je to zgolj uvertura v nadaljnje predelave.

Nemška triperesna deteljica prestižnih avtomobilskih znamk ima brez dvoma kar nekaj skupnega, med drugim odnos do predelav serijskih avtomobilov. Vsaka izmed trojice – Audi, BMW ali Mercedes-Benz – ima namreč hišni oddelek za predelavo vozil, poleg tega pa še skorajda partnersko podjetje za poprodajne predelave. Pri Mercedesu je to vsem dobro znani Brabus, ki se je zdaj lotil 'blage' predelave najnovejše generacije razreda A.

Zakaj blage? Pri Brabusu so za osnovo vzeli najmočnejšo različico (če izvzamemo športno naravnano A 35 AMG) kombilimuzine z oznako A250, ki že ob prihodu iz tovarne iz dveh litrov delovne prostornine iztisne 165 kilovatov oziroma 224 'konjev' moči, to številko pa nato povzdignili na 199 kilovatov oziroma 270 'konjev'. To je namreč še vedno 25 kilovatov manj, kot jih že omenjena različica AMG. Kljub temu pa avtomobil postreže z za ta avtomobilski razred spoštovanja vrednimi zmogljivostmi; do 100 kilometrov na uro pospeši v 5,9 sekunde.

Da bo predelani razred A pustil vtis tudi na cesti, bo Brabus nanj namestil še bogat paket aerodinamičnih dodatkov. Sem spadajo novi podaljški prednjega ter zadnjega odbijača, novi pragovi, komplet 20-palčnih platišč ter štiri izpušne cevi, izdelane iz ogljikovih vlaken. Vsekakor zanimiv paket, za katerega Brabus obljublja tudi triletno jamstvo. Sami pa medtem še vedno upamo, da jim bo novo generacijo v prihodnjih mesecih uspelo še nekoliko bolj začiniti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja