Cadillac za dirkališče: ATS-V

20. 11. 2014
Deli

Cadillac se že dolgo (in precej uspešno) trudi, da bi se znebil slovesa znamke, ki dela udobne avtomobile za upokojence.

Serija ATS, ki so jo prvič predstavili leta 2004, na primer, je manjša in bolj evropsko športna, kot bi od Cadillaca pred tem pričakovali. In sedaj je dobila še najbolj športno različico, ki jo pri Cadillacu označujejo z dodatkom -V. Gre za izvedenke, ki os vsaj toliko kot uporabi na cesti namenjene uporabi na dirkališču. ATS-V bo na voljo kot limuzina in kupe. Pod motornim pokrovom je (prvič v zgodovini) biturbo različica že znanega šestvaljnika, ki tako zmore okoli 455 'konjev' in preko 600 njutnmetrov navora.

Pospešek do 100 kilometrov na uro je vsega 3,9 sekunde, pri Cadillacu pa so elektroniki dodali kup 'dirkališčnih' tehnologij: serijski šeststopenjski ročni menjalnik elektronika podpira s samodejnim dodajanjem vmesnega plina ob prestavljanju navzdol, odvzemanjem plina ob prestavljanju navzgor (zato vozniku ni treba popustiti stopalke plina) ter štartnim sistemom. Druga možnost je športna osemstopenjska avtomatika. Poleg tega so dodali čvrstejše nastavitve elektronsko nadzorovanih blažilnikov (ki se sedaj tudi odzivajo hitreje), Brembov zavorni sistem, športnejše nastavitve stabilnostnega sistema in športne sedeže. Poleg tega zna ATS-V vožnjo tudi posneti s HD kamero, posnetku pa doda še podatke o hitrosti, bočnih pospeških ...

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja