Čas zaobljenih robov se je pri Mercedesu iztekel: Aestetics A

27. 1. 2017
Deli

Z najavo 'Čas zaobljenih robov se je pri Mercedesu iztekel', je direktor oblikovanja pri Daimlerju in tako tudi Mercedesu, Nemec Gorden Wagener, najavil spremembo oblikovalskega pristopa pri oblikovanju avtomobilov.

Zato je nastala skulptura Aestetics A, ki najavlja novo obliko. Prvič bodo nov avto predstavili na aprilski razstavi avtomobilov v Šanghaju. Gre za dodatni model v Mercedesovi ponudbi, ki bo namenjen predvsem največjemu svetovnemu trgu – Kitajski.

Aestetics A' je predhodnik limuzinske karoserijske različice, ki bo od konca letošnjega leta dopolnila Mercedesovo ponudbo, hkrati pa bo tudi prvi avtomobil, ki bo zasnovan na prenovljeni Mercedesovi platformi za njihove avtomobile s prednjim pogonom. 

'Aestetics A' je zelo temeljito 'očiščena' skulptura brez kakršnih koli okrasnih dodatkov na osnovnih ploskvah avtomobila, izraža pa nov pristop, ki ga je Gorden Wagener imenoval čustvena jasnost oblike. Wagener za obliko pri novem oblikovalskem pristopu pravi, da je zreducirana le na najpomembnejše linije avtomobila, enostavnost oblike pa dopolnjujejo čustveni poudarki. Oblika in telo brez zaobljenih robov ostajata v središču pozornosti, tudi ko se zreducira zaobljene robove in linije na najnujnejšo možno mero. "Zbrali smo pogum, da bomo v realnosti avtomobilskega oblikovanja uresničili takšen puristični pristop", je še dodal Wagener.

Pod njegovim vodstvom je bil za zunanjost Mercedesovih avtomobilov že doslej odgovoren Slovenec Robert Lešnik. Podrobnejšo reportažo z obiska v Mercedesovem oblikovalskem oddelku bomo objavili v letošnji četrti številki revije Avto magazin.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol