Cenjeni predelovalec Porschejev predstavil študijo, ki pooseblja 80. leta

10. 2. 2022 | Jure Šujica
Deli

Koncept Turbo Study se osredotoča na legendarno generacijo 930, prvo s turbo puhalom

Koncept dela znamke Singer je preprost. V ameriški delavnici namreč vzamejo Porsche 911 generacije 964 in ga s premišljenimi potezami ter predelavami spremenijo v avtomobil, ki na pogled spominja na prvo generacijo legendarnega športnika. Jasno, videz v tem primeru vara, saj je avtomobil deležen številnih predelav, ki mu spremenijo videz notranjosti, zunanjosti, povečajo zmogljivosti in tako dalje. Vse več kupcev pa si je želelo nečesa drugega …

Preberite še: Se Singer spogleduje z Dakarjem? To je njihov novi dirkalnik za vztrajnostne relije

… In sicer, da bi se pri Singerju lotili 'generacije 930', prve, ki so jo pri Porscheju opremili s turbo puhalom. Kot pojasnjujejo pri Singerju namreč pojasnjujejo, da je vse več strank izrazilo željo po tem, da izdelajo avtomobil, ki bi spominjal na ikonično klasiko. 911 te generacije je bil nenazadnje tudi prvi 911, s katerim se je Rob Dickinson, ustanovitelj podjetja Singer pri enajstih letih, leta 1976, prvič peljal.

Pri Singerju so uslišali želje kupcev in predstavili študijo, ki sicer (kot vsi ostali njihovi avtomobili) temelji na generaciji 964, vseeno pa bodo le redki opazili spremembe med obema (še največja so diskretne odprtine za zajem zraka znotraj črnih zaščit zadnjih blatnikov). Pod motorni pokrov so mu nato namestili 3,8-litrski turbo motor s 450 'konji' ali 331 kilovati moči – izboljšan zračno hlajeni motor Mezgerjeve zasnove – moč pa se na zadnja ali vsa štiri kolesa prenaša preko šeststopenjskega ročnega menjalnika. Motorno moč je sicer mogoče še povečati.

Cena? Skrivnost, znana le kupcem

Pri ustvarjanju 'novega' športnika so pri Singerju tudi tokrat uporabili kopico ogljikovih vlaken. Notranjost na drugi strani postreže z videzom, ki je tako kot zunanjost izredno blizu izvirniku. Še najbolj tako izstopa odlagališče pametnega telefona in pa izboljšani sprednji sedeži z dodatno bočno ojačitvijo.

Očitno pa ne bo ostalo zgolj pri študiji. Pri Singerju so namreč že namignili, da bodo izpolnili želje kupcev po omenjenem avtomobilu, cene pa tudi tokrat – tako kot pri nobeni dosedanji predelavi – ne bodo razkrili. Odvisna bo namreč od potreb in zahtev vsakega posameznika, zagotovo pa bo zanjo potrebno odšteti vsaj nekaj 100.000 evrov.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol