Je cenovno dostopna alternativa Land Rover Defenderju že na poti?

Novinec bi lahko nosil ime Land Rover 80, cena pa naj bi bila od večjega brata nižja za polovico.

Je cenovno dostopna alternativa Land Rover Defenderju že na poti? (foto: Land Rover) Land Rover
9. 12. 2019

Land Rover je na letošnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu razkril težko pričakovano novost, povsem novo generacijo svojega prvega modela Defenderja. Kleni terenec, ki se je dokazal s svojo preprostostjo in vzdržljivostjo (po nekaterih ocenah naj bi bilo na cestah še vedno okrog 70 odstotkov vseh izdelanih avtomobilov), je ob tem naletel na plaz kritik zaradi visoke cene, saj se začnejo šele pri 61.000 evrih. A, kot kaže, ima Land Rover odgovor tudi na te kritike.

Po poročanju britanskega portala Autocar naj bi čez slabi dve leti na ceste zapeljal povsem nov avtomobil, s katerim naj bi si Land Rover želel osvojiti kupce nekoliko bolj razširjenih križancev srednjega cenovnega razreda, kot je Volkswagen Tiguan in njemu podobni. To pomeni, da bo cena še nekoliko nižja od najcenejšega Land Roverja v trenutni ponudbi Discoveryja Sporta, saj naj bi znašala okrog 25.000 funtov oziroma okrog 30.000 evrov.

Preverjena osnova

Kaže, da bo Land Rover pomoč pri izdelavi poiskal pri matičnem podjetju Tata. Stroški izdelave avtomobila bodo morali biti namreč zaradi nizke cene precej nižji kot pri drugih modelih znamke, kar pomeni uporabo skupne platforme MLA, sicer razvite na osnovi tiste, ki so jo pri Land Roverju uporabljali za model Evoque prve generacije. To namreč Tata že uporablja kot osnovo za enega izmed Indiji namenjenih modelov.

Novinec z delovnim imenom L860 bo pomagal tudi pri zniževanju povprečne količine izpustov vozil znamke Land Rover, ki so generalno gledano precej visoki, a za samo znamko zaradi nizkega števila izdelanih vozil vseeno veljajo manj stroge omejitve. Kot najmanjši model znamke bo namreč deležen tudi najmanjših motorjev, osnovo bi lahko predstavljal že 1,5-litrski turbobencinski trivaljnik. Ali so govorice resnične ali ne, bo kmalu znano. Prvi zamaskirani testni primerki bi namreč na ceste lahko zapeljali že v začetku prihodnjega leta, dokončno razkritje pa naj bi bilo sredi poletja 2021.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri