Corsa v aktualni generaciji zadnjič na bencin

25. 11. 2019 | Jure Šujica
Deli

Njena prihodnost naj bi bila zgolj v elektriki.

O Oplovi Corsi, katera v teh dneh prihaja tudi na slovenski trg, smo v Avto magazinu izvedeli bolj ali manj že vse podrobnosti. Med drugim tudi to, da bo imela v motorni ponudbi vsaj v začetku tri bencinske ter po en dizelski in  električni motor. A medtem ko je elektromotor zaenkrat le ena (in zanimivo  najmočnejša) izbira v ponudbi, bi lahko v prihodnje to postala edina izbira. Vsaj tako meni Stephen Norman, generalni direktor Oplove sestrske znamke Vauxhall.

Norman je tako dejal, da bi tako lahko Opel že v prihodnji generaciji omenjenega modela, ki naj bi predvidoma zapeljala na ceste leta 2025, v celoti ukinili ponudbo klasičnih motorjev z notranjim izgorevanjem. A to se mu ne zdi nič neobičajnega. Še več, meni, da bodo takšen korak naredili vsi avtomobilski proizvajalci in naj bi po letu 2025 prenehali izdelovati klasične motorje.

Preobrazba v križanca izključena

Ne glede na to, kako hitra bo elektrifikacija avtomobilskega sveta na splošno,  prvi mož britanske avtomobilske znamke meni, da je elektrifikacija ključ do obstanka avtomobilov segmenta B na trgu. Medtem ko rast prodaje križancev ogroža prav vse avtomobilske razrede, katerih prodaja vozil vseskozi upada, bi urejena polnilna infrastruktura v mestih po Normanovem mnenju znova povečala interes kupcev za nakup tovrstnih avtomobilov. Prihodnost slednjih je namreč pri nekaterih avtomobilskih proizvajalcih že nekoliko pod vprašajem.

Corsa bo tako tudi v prihodnje imela svoj prostor na trgu vozil segmenta B. Pri Vauxhallu vsaj za zdaj zanikajo možnost, da bi se prelevila v križanca, prav tako pa je bila opuščena ideja, da bi po zgledu Ford Fieste Active izdelali različico z dvignjeno karoserijo in bolj robustnim videzom. Kupcem, ki iščejo tovrstne avtomobile bo tako še naprej namenjena Opel Mokka-X, ki bo že v kratkem dobila povsem novo podobo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja