Delta: edinstvena in ekskluzivna

Tako za tretjo generacijo Lancie Delte trdijo pri slovenskem uvozniku, ki je pričel prodajati ta novi model. Lancia je z Delto dobila nov zagon, ki ga je po 102 letih zgodovine po mnenju mnogih vredna.

7. 10. 2008

Nova Delta sicer spada v spodnji srednji razred, a se mersko zunaj in še posebej znotraj spogleduje z za številko večjim razredom.

Zanjo je že na voljo pet motorjev; dva sta turbobencinska (oba 1, 4-litrska), trije pa turbodizli: 1.6, (novi) 2.0 in 1.9 TwinTurbo. Samodejni menjalnik Selectronic je na voljo v kombinaciji z motorjem 1.6 Multijet, doplačilo zanj pa je 1.200 evrov.

Delta se lahko brez zadržka pohvali s sodobno tehnologijo in z bogato opremo, saj že v osnovnem paketu med drugim kupec dobi šest varnostnih blazin, ESP, deljivo samodejno klimatsko napravo, parkirna tipala zadaj in lahka platišča. Na voljo je 12 zunanjih barv in številne notranje barvne kombinacije, najcenejša Delta (1.4 T-Jet 120 Argento) pa stane 18.790 evrov. Najdražja je 1.9 TwinTurbo Multijet Platino: 27.590 evrov. (VK)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri