Dva nova Radicala

3. 11. 2014
Deli

Na dirkališču v Barceloni je Radical predstavil dva nova modela. No, pravzaprav so predstavili enega, enega pa le rahlo razkrili.

SR3 RSX je nova različica od leta 2002 znanega modela SR3, seveda namenjenega dirkanju. RSX je dobil kar obsežne predelave motorja (1.500 kubična različica Suzukijevega štirivaljnika) z novi sesalnim delom in vbrizgom. Servisni interval s s 40 podaljšali na 45 ur, RSX pa ima še nove zavore s plavajočimi čeljustmi ter nove cevi zavornega sistema. Seveda so dodelali tudi aerodinamiko, dodali nove merilnike in telemetrijo in omogočili snemanje vožnje z avtomatsko integracijo podatkov s telemetrije. SR3 RSX zmore okoli 250 'konjev' pri 9.500 vrtljajih, kar je ob le 570 kilogramih dovolj za 3,1-sekundni pospešek do 100 km/h.

Druga novost, ki pa so jo pokazali le na fotografijah, je SR8 RSX, najzmogljivejši Radicalov dirkalnik doslej. Trilitrski V8 bo zmogel 440 'konjev' (pri 9.100 vrtljajih), sedemstopenjski menjalnik voznik upravlja z obvolanskimi ročicami, vzmetenje ima potisne drogove in blažilnike in vzmeti nameščene vodoravno, na voljo pa bo februarja ali marca prihodnje leto. Bi dirkali? SR3 RSX stane 84 tisoč evrov brez davščin, SR8 RSX pa 140 tisoč.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol