Ekskluzivno: Kateri premijski enoprostorec se skriva pod kamuflažo?

4. 10. 2021 | Jure Šujica
Deli

Testno vozilo modela, ki ga letos v serijski podobi najverjetnejo še ne bomo videli na cesti, smo ujeli na južnem Bavarskem.

Medtem ko se klasični avtomobilski proizvajalci vse bolj umikajo iz segmenta enoprostorcev (Renault je ukinil Scenica in Espace-a, Peugeot je model 5008 spremenil v križanca, Citroën zaenkrat še ostaja z modelom C4 Picasso), pa Mercedes-Benz in BMW še naprej ostajata prisotna v tem okolju. In pri BMW-ju bodo očitno vsaj še nekaj časa, kar dokazujejo tudi testni primerki serije 2 Active Tourer, ki že krožijo po svetu.

Enega izmed njih smo nedavno ujeli na Bavarskem, v bližini gradu Neuschwanstein in si ga uspeli tudi pobližje ogledati.

Že na prvi pogled je jasno, da se bo Serija 2 Active Tourer druge generacije močno razlikovala od predhodnika. Pod črno-belo folijo je namreč mogoče opaziti veliko bolj dinamične linije (ter predvsem več bočnih linij), veliko večja kot doslej pa bo tudi maska hladilnika. Zanjo se zdi, da se bo zgledovala po maski, ki jo prinaša kupejevska izdaja Serije dve, predstavljena pred nekaj meseci.

Brez prestavne ročice?

Ker gre za testno vozilo, je bila notranjost v večji meri še vedno zakrita (tudi volanski obroč, kjer naj bi se nahajal nov, šestkotni varnostni meh), vseeno pa je bilo mogoče opaziti odsotnost prepoznavne in pogosto kritizirane ročice samodejnega menjalnika. Tega bo namreč zamenjal nov vzvod po zgledu tistega iz koncernov Volkswagen oziroma Stellantis. Hkrati naj bi bil novinec opremljen tudi z novim sistemom iDrive, s katerim bosta povezana tako instrumentna plošča, kot zaslon infozabavnega sistema.

Novi BMW serije 2 Active Tourer naj bi na trg zapeljal poleti prihodnje leto, tedaj pa naj bi bil deležen tudi sprememb v pogonskih sklopih. Najbolj zanimiva naj bi bila priključno-hibridna izvedba 230xe, ki naj bi zamenjala dosedanjo 225xe, sestavljeno iz 1,5-litrskega bencinskega trivaljnika in elektromotorja.