Električna Smarta prihajata poleti za manj kot 17 tisočakov. Štirivratni je slovenski!

Če nam pri slovenskem uvozniku avtomobilov Smart ne bodo pripravili kakega presenečenja, bodo poleti na naše ceste zapeljali resnično cenovno dostopni električni avtomobili.

23. 2. 2017

Nova Smart Fourtwo in Fourfour si delita pogonsko tehniko. V obeh je torej 17,6 kWh baterija, ki jima omogoča papirnati (po standardu NEDC) doseg 160 oziroma 155 kilometrov. Seveda končni uporabniki takih številk ne bodo dosegali, smo pa med prvimi prevoženimi kilometri na mednarodni predstavitvi, ki so vključevali tudi nekaj primestne avtoceste in odprtih cest, zlahka dosegali številke med 120 in 130 kilometrov. Tudi, če vožnja ni bila prav nič nežna.

Štirivratni je slovenski!

Fourfour Electric Drive proizvajajo v Revozovi tovarni v Novem mestu, manjšega brata pa v Smartovi tovarni v Hambachu v Franciji. Baterija je delo Daimlerjevega podjetja za razvoj in proizvodnjo baterij Deutsche Accumotive, motor in inverterji pa nastajajo pri Renaultu.

Smarta se lahko polnita z največjo močjo 7,2 kilovata, kupci pa si bodo lahko za okoli tisočaka doplačali hitro polnjenje z izmeničnim tokom z močjo 22 kW (podobno, kot ga ima Renault Zoe) - ta možnost bo na voljo od jeseni letos.

Z upoštevanjem subvencije bo cena zelo sprejemljiva

Oba, štirisedežnik in dvosedežnik, k nam prihajata poleti. Uradne cene za Slovenijo še niso znane, a glede na nemške in glede na dosedanjo cenovno politiko lahko pričakujemo, da bosta stala pod 24 tisočakov, kar bi po odšteti subvenciji Eko sklada pomenilo dobrih 16 tisočakov cene za kupca – to pa je številka, ki zna kot drugi avto električne Smarte pripeljati v marsikatero slovensko gospodinjstvo (in podjetje).