Sodobna evropska mesta so čedalje bolj prijazna kolesarjem in pešcem, vse manj pa avtomobilom. Za tiste, ki bi radi potovali nekoliko hitreje so kot nalašč električni motocikli, kakršen je e-raw, nenavadna kombinacija sodobne elektronike, kovine, plastike in lesa.
Lesen je pravzaprav le sedež, a s svojo nenavadno obliko in zasnovo izstopa kot najbolj izraziti element motocikla. Oblikovalec motocikla Martin Hulin je sedež ukrivil kar iz vezane plošče, v katero je v kalupu zlepil osemdeset plasti lesenega furnirja. Zaradi takšne zasnove je hkrati izjemno trden in dovolj elastičen za udobno sedenje in blaženje udarcev s podlage.
Konstrukcijsko osnovo motocikla tvori varjeni cevni okvir, v katerega je vgrajeno plastično ohišje z baterijami in elektromotorjem, ki je preko zobatega jermena povezan z zadnjim kolesom. Ker gre za prototip, podatki o moči motorja, hitrosti, kapaciteti baterij in dosegu niso znani, zanimivo pa je, da vlogo merilnika hitrosti in razdalje opravlja kar na krmilo pritrjeni pametni telefon.